Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 01.07.2016r. do 31.12.2016r. - DPS PN 1/2016

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, Zborów 112
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 377 70 45 , fax. 0-41 377 70 45 wew. 26
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Zborów 112 112
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 377 70 45, fax. 0-41 377 70 45 wew. 26
    REGON: 00029411900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpszborow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 01.07.2016r. do 31.12.2016r. - DPS PN 1/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 01.07.2016r. do 31.12.2016r. - DPS PN 1/2016. Zamówienie podzielono na 9 części: część 1 - dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - asortyment i ilości w załączniku nr 2A do SIWZ, część 2 - dostawa mięsa i wędlin - asortyment i ilości w załączniku nr 2B do SIWZ, część 3 - dostawa wyrobów mleczarskich - asortyment i ilości w załączniku nr 2C do SIWZ, część 4 - dostawa artykułów żywnościowych - asortyment i ilości w załączniku nr 2D do SIWZ, część 5 - dostawa warzyw i owoców - asortyment i ilości w załączniku nr 2E do SIWZ, część 6 - dostawa owoców i i jarzyn - asortyment i ilości w załączniku nr 2F do SIWZ, część 7 - dostawa mrożonek - asortyment i ilości w załączniku nr 2G do SIWZ, część 8 - dostawa ziemniaków - asortyment i ilości w załączniku nr 2H do SIWZ, część 9 - dostawa jaj kurzych - asortyment i ilości w załączniku nr 2I do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.bip.powiat.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach