Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce 2019-2020

Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-564 Sosnówka, Liczyrzepy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 761 02 37 , fax. 75 761 03 26 wew. 18
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce
    Liczyrzepy 87
    58-564 Sosnówka, woj. dolnośląskie
    tel. 75 761 02 37, fax. 75 761 03 26 wew. 18
    REGON: 12425210000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce na okres od 01.05.2019 do 30.04.2020, (w tym dla warzyw i owoców od 11.03.2019 do 30.04.2020)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, c) zdolności technicznej lub zawodowej – Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zrealizował minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających w szczególności na dostawie produktów spożywczych, o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda. W wykazie należy podać wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z załączonymi dowodami. Zamawiający uzna za dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw referencje, rekomendacje, listy polecające, faktury VAT (jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dostarczonym przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa i owoce. 2. Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – mięso, drób, podroby, konserwy mięsne oraz wędliny. 3. Załącznik nr 3 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa mrożone, ryby świeże i mrożone, konserwy rybne, produkty mączne mrożone, ziemniaczane oraz lody. 4. Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – produkty spożywcze i przetwory warzywno-owocowe, nabiał i produkty mleczarskie oraz jaja. 5. Załącznik nr 5 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – pieczywa i wyrobów cukierniczych. 6. Załącznik nr 6 – formularz oferty 7. Załącznik nr 7 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy- warunki udziału 8. Załącznik nr 8 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy-podstawy wykluczenia 9. Załącznik nr 9 - projekt umowy 10. Załącznik nr 10 - wykaz dostaw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach