Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 zgodnie z załacznikiem Nr 2 do SIWZ– Formularz cenowy. 2. Termin realizacji zamówienia: sukcesywne dostawy, wg potrzeb Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 15 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umowy na realizację zamówienia, jeżeli nastąpi to wcześniej. Zamawiający będzie zamawiał niezbędną mu wg potrzeb ilość dowolnego asortymentu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany asortyment opakowany i oznaczony w sposób umożliwiający jego identyfikację pod względem ilościowym i rodzajowym bez konieczności naruszania opakowania. Sposób opakowania ryz i opakowań zbiorczych musi gwarantować estetykę dostarczonych produktów umożliwiającą jego użytkowanie. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach wynikających z pisemnego zamówienia przekazanego Wykonawcy mailem. Wykonawca każdorazowo zapewni transport oraz rozładunek zamówionego asortymentu. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiany asortyment na własny koszt i ryzyko, zgodnie z zamówioną ilością, w terminie do 7 dni roboczych (oprócz sobót, niedzieli, dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia, gdzie dzień złożenia zamówienia nie jest liczony do terminu dostawy. 6. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 8:00 do 14:30 w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Podana w tabeli powyżej ilość asortymentu nie jest zobowiązaniem do faktycznego jej zakupu i nie może, w razie mniejszych lub większych potrzeb, być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 8. Odbioru dostarczonego asortymentu dokona w dniu dostawy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 9. Przy odbiorze zamówionego towaru może zostać wykonana weryfikacja jakości asortymentu, na zasadzie próby losowej. Z dostawy zostanie wybranych 5 pojedynczych produktów, w przypadku gdy wszystkie będą spełniały wymagania jakościowe, których wyznacznikiem będą dostarczone wcześniej próbki, dostawa zostanie odebrana. W przypadku wątpliwości, co do spełniania warunków jakościowych przez choćby 1 produkt, dostawa nie zostanie przyjęta i zwrócona na koszt dostawcy. 10. W razie wystąpienia braków ilościowych w dostawie Zamawiający złoży reklamację do Wykonawcy w terminie 5 dni. 11. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie 5 dni od dnia jej złożenia upoważnia Zamawiającego do wstrzymania zapłaty za dostarczony asortyment do czasu uzupełnienia jego brakującej ilości i naliczenia kary zgodnie z § 4 ust. 1, ppkt. B umowy, za każdy dzień zwłoki oraz przedłużenia terminu płatności o czas zwłoki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ, 2. Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3.(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach