Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2020-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Warszawska 42404
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
REGON: 58444840000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy opatrunków dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy opatrunków dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim: 3.2 Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. 3.3 Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: KOD CPV – 33140000-3 materiały medyczne 3.4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży w obszarze gospodarczym UE oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta niepodlegająca odrzuceniu, została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty). 3) Katalog, ulotka, strona z katalogu lub folderu, kartę danych technicznych wystawioną przez producenta wyrobu lub inny dokument opisujący oferowany produkt szczegółowo opisujący oferowane parametry celem potwierdzenia jego parametrów zgodnie z opisem przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w ofercie. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek / żadnej grupy kapitałowej, niniejsze oświadczenie może złożyć wraz z ofertą, z tym, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do intubacji wraz z dzierżawą do video laryngoskopów
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa wyrobów do stymulacji nerwów krzyżowych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń (wyroby sterylne), ramp wysokociśnieniowych, zagłębników PUR z prowadnicą/portem (...) w podziale na 8 części.
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy opatrunków, leków i kontrastów RM -2024
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby 1WSZKZP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku - Przewody całodobowe do strzykawki automatycznej
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa obłożeń chirurgicznych, serwet, czepków i fartuchów
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa zestawów do cytaferez leczniczych i antykoagulantu ACD-A kompatybilnych z separatorami Spectra Optia.
Dodano: 2023-12-11 - Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2023-10-10 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
Dodano: 2023-07-17 - Zakup wraz z dostawą materiałów do sterylizacji z podziałem na 4 zadania dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa masek chirurg. trójwarstwowych, fartuchów i ubrań chirurg. j. uż., podkładów higienicznych, osłon na głowicę USG, wyrobów j. uż. do badań laboratoryjnych (...) w podziale na 14 części
Dodano: 2023-06-22