Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Nadleśnictwa Bircza na lata 2019 - 2020

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Nadleśnictwa Bircza na lata 2019 - 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Nadleśnictwa Bircza w Starej Birczy: przewidywana wielkość dostaw w okresie trwania umowy – 50 000 litrów. Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe określone polską normą PN-C-96024:2011 dla gatunku L1. Dostarczony olej posiadał będzie właściwości: a) wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg; b) gęstość w temp. 15˚C max. 860 kg/m3; c) temperatura zapłonu min. 56˚C; d) lepkość kinematyczna w temp. 20˚C max. 6,00mm2/s; e) skład frakcyjny: do 250˚C destyluje max. 65% (V/V), do 350˚C destyluje min. 85%(V/V); f) temperatura płynięcia max. -20˚C ; g) pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max. 0,3% (m/m); h) pozostałość po spopieleniu max. 0,01%(m/m); i) zawartość siarki max. 0,1% (m/m); j) zawartość wody max. 200 mg/kg; k) zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg; l) barwa czerwona. 2. Warunki wykonywania i finansowania zadania: a) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. b) Olej opałowy winien być dostarczany do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w jednorazowych ilościach około 10 do 12 tys. litrów. Pojemność zbiornika na paliwo jakim dysponuje Zamawiający wynosi 16 000 litrów (16 połączonych zbiorników po 1000 litrów), rozładunek oleju wymaga pompy przy autocysternie. c) Każda dostawa winna być potwierdzona świadectwem jakości dostarczonego oleju. d) Termin realizacji dostaw wynosi 4 dni (Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu wykonania zamówienia do liczby dni podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ) od daty złożenia zamówienia na dostawę przez Zamawiającego. Zamówienie złożone zostanie faksem, e-mailem lub telefonicznie. Wykonawca zrealizuje dostawy w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00. e) Pomiar ilości dostarczonego oleju powinien być przeprowadzony legalizowanym licznikiem na cysternie dowożącej olej opałowy. Wykonawca przedstawi dokument (wydruk z licznika), na którym Zamawiający potwierdzi fakt dostarczenia danej ilości oleju. Zakup oleju odbywać się będzie w temperaturze referencyjnej 150C. f) Rozliczanie za dokonane dostawy następować będzie na podstawie faktury VAT po dokonaniu dostawy cząstkowej. Cena jednostkowa za dostarczony olej opałowy określana będzie każdorazowo po dokonaniu dostawy, według ceny producenta oleju wskazanego w ofercie (obowiązującej na dzień złożenia zamówienia na dostawę) pomniejszonej o podany w ofercie rabat cenowy (ewentualnie powiększonej o marżę). Wartość dostawy cząstkowej określona zostanie jak iloczyn ceny jednostkowej określonej według zasad wyżej wymienionych i faktycznej ilości dostarczonego oleju powiększony o należny podatek VAT obliczony na dzień powstania obowiązku podatkowego. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego określonego w SIWZ w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia publicznego, starannego i rzetelnego wypełniania obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych zatrudnianych przez siebie pracowników, zleceniobiorców oraz podwykonawców, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO). W szczególności Zamawiający wymaga dopełnienia obowiązku informacyjnego określonego w przepisach art. 13 i 14 RODO, ze wskazaniem w treści klauzuli informacyjnej, że odbiorcą danych osobowych (w rozumieniu przepisu art. 4 pkt 9 RODO) będzie Nadleśnictwo Bircza w celach związanych z realizacją niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty w postaci wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ O/Przemyśl nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0090 8700 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na „Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Nadleśnictwa Bircza na lata 2019 - 2020” Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty – w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia po otwarciu oferty i zdeponowania w kasie. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej wymagane jest aby termin ważności gwarancji (poręczenia) zapłaty wadium nie był krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 14.12.2018 r., do godz. 1200. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 6d. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie obrotu paliwami płynnymi (wydaną w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa w pkt. 9. tj. w oparciu o Koncesję na obrót paliwami płynnymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 8.1. oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 8.2. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SIWZ): a) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania) c) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu) d) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. e) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, zgodnie z Rozdziałem 8 punkt 2 litera c – stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach