Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 35036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Dąbrowskiego 30
    35036 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 582 192, fax. 178 582 193
    REGON: 69031697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (wg potrzeb Zamawiającego) dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów w bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta zgodnie z wykazem zamawianych asortymentów określonym w Załączniku nr 1. 2. Faktyczna liczba i asortyment zrealizowanych dostaw będzie zależała od bieżących potrzeb i posiadanych środków budżetowych Zamawiającego, jednakże nie więcej niż do osiągnięcia kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację umowy. 3.Przedmiot zamówienia będzie dostarczony sukcesywnie, w oryginalnie zaplombowanych i odpowiednio oznakowanych opakowaniach handlowych typowych dla danego producenta, stosownie do złożonego zamówienia. 4. Opis produktu znajdujący się na każdym opakowaniu musi umożliwić jego pełną identyfikację. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były z bieżącej produkcji, a ich termin przydatności nie powinien być krótszy niż 24 miesiące od dnia dostarczenia do magazynu. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał i załączył do oferty: karty informacyjne lub informacje techniczne o oferowanych produktach od producenta, które zawierać będą parametry techniczne oferowanych produktów i potwierdzać będą spełnienie minimalnych parametrów opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Karty te winny zawierać informacje dotyczące wszystkich parametrów oferowanych produktów, które zostały wskazane jako charakterystyczne w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca w ofercie przedstawi ceny poszczególnych towarów wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Do oferty dołączy aktualny katalog pozostałego asortymentu będącego w sprzedaży z podaniem ceny jednostkowej brutto i udzielonego procentowego opustu. Przedmiotowy katalog będzie okresowo aktualizowany w terminie i formie wzajemnie uzgodnionej. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, musi zapewnić ciągłość dostaw zgodnie ze złożoną ofertą przez cały okres obowiązywania umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp lub art. 134 ust. 6 pkt 3) ustawy Pzp. 11. Termin realizacji poszczególnych dostaw- dostawy realizowane będą sukcesywnie, w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego. 12. Termin obowiązywania umowy: 24 miesiące od dnia podpisania przez Strony umowy. 13. Miejsce wykonywania zamówienia: magazyny MPS: KWP ul.Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów luz Zaczernie 124, 36-062 Zaczernie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1. Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zg. z Załącznikiem nr 8 do SIWZ). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) –22) i ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1. 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 7. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy. 8. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców na zasobach, których Wykonawca nie polega w celu wykazania spełnienia warunku/ów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach