Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
- Data zamieszczenia: 2019-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
REGON: 28860400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy okularów ochronnych i ubrań ochronnych Scrubs na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części: Część 1: Dostawa okularów ochronnych Część 2: Dostawa ubrań ochronnych Scrubs - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy okularów ochronnych i ubrań ochronnych Scrubs na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części: Część 1: Dostawa okularów ochronnych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 2: Dostawa ubrań ochronnych Scrubs, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18142000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia/ Formularz cenowy - odpowiednio dla Części 1/Części 2 Załącznik nr 2 3. Opcjonalnie: oświadczenie dot. równoważności - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 3 4. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 4 5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 5 6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem) Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną