Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 184 410 , fax. 817 478 646
- Data zamieszczenia: 2019-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
ul. Jaczewskiego 2
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 184 410, fax. 817 478 646
REGON: 28852100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 10 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 10 zadań Zadanie nr 1 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu bioMerieux lub równoważne, kompatybilne dla użytkowanego analizatora Mini Vidas Zadanie nr 2- Zestawy diagnostyczne jak w katalogu Mikrogen lub równoważne Zadanie nr 3- Zestawy diagnostyczne jak w katalogu BIOMEDICA lub równoważne Zadanie nr 4 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu NovaTec Immunodiagnostica GmbH lub równoważne Zadanie nr 5 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu Fuller Laboratories lub równoważne Zadanie nr 6 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu FOCUS Diagnostics lub równoważne Zadanie nr 7 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu EUROIMMUN lub równoważne Zadanie nr 8 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu Institut Virion/Serion GmbH lub równoważne Zadanie nr 9 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu Bordier Affinity products SA lub równoważne Zadanie nr 10 - Zestawy diagnostyczne jak w katalogu DRG International lub równoważne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Formularz ofertowy(załącznik nr 2 do SIWZ); 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale 4 ust. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru z załącznika nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. 2. W zakresie nieuregulowanym niniejszym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. 2016, poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
Dodano: 2024-05-06 - Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów
Dodano: 2024-04-12 - Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 8 zadań
Dodano: 2024-01-26 - dostawa odczynników laboratoryjnych (ZWR_DZ-23/11/23)
Dodano: 2023-05-31 - dostawa odczynników laboratoryjnych (ZWR_DZ-23/32/23)
Dodano: 2023-05-29 - dostawa odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2023-05-29 - dostawa odczynników laboratoryjnych (ZWR_DZ-23/34/23)
Dodano: 2023-05-29 - sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych w 2023 r. - postępowanie powtórzone III (znak sprawy: DZ-23/38/23)
Dodano: 2023-04-28 - Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych materiałów zużywalnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego PAN w Lublinie – 12 części
Dodano: 2023-04-12 - „Dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych do analizatora MALDI-TOF na potrzeby COZL”.
Dodano: 2023-04-12