Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych na potrzeby UMB.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1
    15089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
    REGON: 28860400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych na potrzeby UMB.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby UMB. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 – FORMULARZ CENOWY, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania: - realizacja zamówienia przez 24 miesiące, do 14 dni od dnia wysłania zamówienia (zgodnie z Częścią XII niniejszej SIWZ), przy czym zamówienia będą wysyłane faxem lub drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego – na Formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenia, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia - wypełniony załącznik Nr 5 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanych produktów równoważnych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia). 4. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 5) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik nr 4 do SIWZ). 6) wypełniony załącznik Nr 5 do SIWZ oraz próbki oferowanych produktów równoważnych– (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia) 4.1. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp): 1)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach