Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2019-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi, wg asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw materiałów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. 5. Dostarczone ww. materiały muszą posiadać atest, certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych właściwościach niż wskazane w „formularzu asortymentowo – cenowym”. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ. 7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony asortyment, jednak na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia odbioru tych materiałów bez wad. Wszelkie roszczenia z tytułu gwarancji Zamawiający będzie kierował do Wykonawcy, bez względu na to, jaki podmiot jest wykonawcą /producentem wadliwego asortymentu przedmiotu umowy. 8. W przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa niż określona w pkt. 3.7. obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta. 9. Szczegółowy opis i warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 12. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.)- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakupu sprzętu mechanicznego w ramach projektu pn. „Współpraca szkoły z uczelnią – branża mechaniczna, technik mechanik” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechnika Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój” Numer referencyjny: ZSP1.2710.ZP 07.2020/PŁ/1003
Dodano: 2021-03-25 - Zakupu sprzętu mechanicznego w ramach projektu pn. „Współpraca szkoły z uczelnią – branża mechaniczna, technik mechanik” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechnika Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa oświetlenia w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
Dodano: 2020-12-04 - Sprzedaż i dostarczenie materiałów elektrycznych.
Dodano: 2020-11-24 - Sprzedaż i dostarczenie materiałów elektrycznych.
Dodano: 2020-10-15 - Sprzedaż i dostarczenie materiałów elektrycznych, hydraulicznych i budowlanych.
Dodano: 2020-09-14 - Wyposażenie Laboratorium Narracji Wizualnych w specjalistyczny sprzęt oświetleniowy
Dodano: 2019-12-18 - Wyposażenie Laboratorium Narracji Wizualnych w specjalistyczny sprzęt oświetleniowy
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa maszyny do badań wytrzymałościowych 5 kN z wyposażeniem do badań mechaniki pękania w trybie I i II
Dodano: 2019-10-17 - SYSTEM WIZUALIZACJI PRZEPŁYWU PIV (sprzęt)
Dodano: 2019-10-09