Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 4210033 w. 4642 , fax. 12 4210050
- Data zamieszczenia: 2018-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Lubicz 25 A
31-503 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 4210033 w. 4642, fax. 12 4210050
REGON: 2313600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.inig.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (tzn. oryginalnych zalecanych przez producenta odpowiedniej marki drukarki, kopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego) w okresie 24 miesięcy, rozpoczynając od czerwiec/lipiec 2018 r. Realizacja zamówienia - sukcesywnie na każde żądanie Zamawiającego w terminie maksymalnym wynoszącym do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia drogą telefoniczną, e-mailem lub faksem z dostawą do obiektów INiG – PIB zlokalizowanych: a) przy ul. Lubicz 25A w Krakowie, b) przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie, c) przy ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie, d) dla Oddziału Krosno przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie, e) dla Oddziału Warszawa przy ul. Kasprzaka 25 w Warszawie. Szczegółowo opis zawarty jest w punkcie III SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów (asortymentu) - załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych ). Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w pkt. IX SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: „Formularz oferty", którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, Oświadczenia wymienione w pkt VI.1. SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w pkt. VII SIWZ. Stosowne pełnomocnictwa - w przypadkach wskazanych w niniejszej SIWZ. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce k/Krakowa
Dodano: 2023-03-06 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2023-03-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w 2021 roku
Dodano: 2021-01-19 - „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w 2021 r.”
Dodano: 2020-12-08 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego
Dodano: 2018-12-04 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego
Dodano: 2018-06-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla Sądu Okręgowego w Krakowie
Dodano: 2018-04-16 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego
Dodano: 2017-12-05 - Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2017-03-16 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2016-12-14