Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, teczek i skoroszytów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, teczek i skoroszytów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, teczek i skoroszytów 2a-2c do SIWZ– Formularz cenowy dla każdego zadania oddzielnie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 oddzielne zadania (części): Zadanie nr 1 – Teczki i skoroszyty, Zadanie nr 2 – Koperty, Zadanie nr 3 – Pozostałe materiały biurowe. 3. Zamawiający wymaga, aby zamawiany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne zadania, z tym, że złożona oferta musi obejmować cały asortyment danego zadania (wszystkie pozycje). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2a-2c do SIWZ, dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego. 6. Okres gwarancyjny – gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: a) w Zadaniu Nr 1 – 1.100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 złotych); b) w Zadaniu Nr 2 – 2.600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 złotych) c) w Zadaniu Nr 3 – 4.000,00 PLN ( słownie: cztery tysiące 00/100 złotych) Łączna kwota wadium: 7.700,00 PLN (słownie: siedem tysięcy siedemset 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), żąda dołączenia do oferty w zadaniach nr 1, nr 2, nr 3 próbek potwierdzających, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Załącznikach nr 2a – 2c do SIWZ i oceny ofert wg kryterium jakości. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dostarczył: 1) dla zadania nr 1 – Teczki i skoroszyty - 5 szt. teczek wiązanych (pozycja nr 1 Formularza cenowego), - 5 szt. skoroszytu oczkowego pełnego ( pozycja nr 2 Formularza cenowego), - 5 szt. skoroszytu oczkowego połówkowego (pozycja nr 3 Formularza cenowego). 2) dla zadania nr 2 - Koperty: - 8 szt. kopert C6 (pozycja nr 3 Formularza cenowego), - 8 szt. kopert C4 (pozycja nr 7 Formularza cenowego), - 8 szt. kopert E4 (pozycja nr 9 Formularza cenowego). 3) dla zadania nr 3 – Różne materiały biurowe - 5 szt. kleju w sztyfcie (pozycja nr 31 Formularza cenowego), - 5 szt. markera permanentnego (pozycja 47 Formularza cenowego), - 1 szt. zszywacza biurowego metalowego ( pozycja 99 Formularza cenowego), - 1 opak. zszywek biurowych (pozycja 106 Formularza cenowego), - 5 szt. taśmy klejącej przeźroczystej (pozycja 88 Formularza cenowego), - 2 szt. skorowidzu format A4 (pozycja 77 Formularza cenowego), - 1 opak. plasteliny kolorowej (pozycja 64 Formularza cenowego), - 2 opak. tuszu do stempli gumowych fotopolimerowych (pozycja 93 formularza cenowego), - 5 szt. wąsów do skoroszytu (pozycja 94 Formularza cenowego), - 1 szt. datownika (pozycja 8 Formularza cenowego), - 1 szt. sznurka (pozycja 81 Formularza cenowego). Zamawiający informuje, że dostarczone wraz z ofertą próbki wymienione powyżej zostaną zużyte w trakcie badania i nie podlegają zwrotowi. Dostarczone próbki będą stanowiły koszt Wykonawcy przygotowania oferty przetargowej. Zamawiający oceni, na podstawie załączonych próbek, czy oferowany przez Wykonawcę asortyment jest zgodny z wymogami SIWZ. Ponadto próbki zostaną poddane ocenie w kryterium jakości oferowanych materiałów. W tym celu w rozdziale XII SIWZ wskazano właściwości asortymentu, które będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny jakościowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach