Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.

Instytut Techniki Budowlanej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8251303, 8252885 , fax. 228 257 730
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Budowlanej
    ul. Filtrowa 1
    00-611 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8251303, 8252885, fax. 228 257 730
    REGON: 63650000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów biurowych, zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zgodnych z zapisami zawartymi w Formularzach cenowych stanowiących załącznik do niniejszego SIWZ. 2. Wszystkie oferowane materiały w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu na terenie RP, odpowiadające rodzajowi i parametrom opisanym w załącznikach Nr 1 – 3 do niniejszego SIWZ, zapakowane w oryginalne opakowania producenta. Określony w formularzach cenowych opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami czy cechami użytkowymi. Wszędzie tam gdzie Zamawiający wskazał nazwy czy marki produktowe należy je traktować tylko i wyłącznie jako przykładowe, które spełniają opisane dla danego produktu wymogi. 3. Jeżeli dostarczane produkty nie spełniają określonych w SIWZ wymogów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany zgodnie z wymogami reklamacji opisanymi przez Zamawiającego. 4. Materiały biurowe dostarczane Zamawiającemu muszą posiadać termin przydatności do użycia maksymalny, (co najmniej 12 miesięcy), określony przez producenta, liczony od dnia dostawy. 5. Materiały biurowe muszą pochodzić z bieżącej produkcji przeznaczonej na rynek detaliczny. 6. Dostarczone materiały muszą posiadać niezbędne dokumenty, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, dopuszczające do użytkowania i stosowania na rynku polskim. 7. Określony w Formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Na prośbę Zamawiającego, Wykonawca dołączy do każdego produktu niezbędne dokumenty potwierdzające dopuszczenie i możliwość użytkowania na rynku polskim. 10. Podane przez Zamawiającego w Formularzu cenowym ilości dostaw są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia, zwiększenia lub przesunięcia pomiędzy pozycjami w zakresie poszczególnych pozycji, do wysokości wartości umowy i w cenach wynikających z formularza cenowego. 9. Dostawa materiałów biurowych ma się odbywać do 5 razy w miesiącu w godzinach 9oo – 14oo od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego i terminu każdorazowej dostawy w miejscach wskazanych poniżej: a) Warszawa ul. Ksawerów 21, b) Poznań ul. S. Taczaka 12, c) Katowice Al. W. Korfantego 191. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia artykułów i materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie artykułów i materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano. Ponadto zgodnie z art. 30 ust.4 w/w Ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły i materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanych produktów na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zarówno do oferty jak i na wezwanie w związku z art. 25 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. Badanie równoważności, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, będzie w szczególności polegało na weryfikacji podanych nazw produktów z informacjami powszechnie dostępnymi. Zamawiający zastrzega jednakże możliwość żądania wyjaśnień i dokumentów potwierdzających równoważność, po złożeniu ofert, takich jak oświadczenie producenta, certyfikaty ISO, parametry techniczne, materiały (wyroby) karty katalogowe w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (oraz w pkt. 15.4 SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.4 (Formularz ”Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej”). Oświadczenie powinno być złożone w siedzibie Zamawiającego w oryginale i dostarczone w sposób analogiczny jak wymogi określone dla złożenia oferty z pkt.13.9 z dopiskiem na kopercie „Oświadczenie – grupa kapitałowa”. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach