Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Jodłowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 630 30 91 , fax. 32 277 11 25
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 32 630 30 91, fax. 32 277 11 25
REGON: 24322042000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywne dostawy drewna dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem są sukcesywne dostawy drewna dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Asortyment drewna, opis ich paramentów i cech jakościowych, szacunkowe ilości, które Zamawiający zamierza zamówić określone zostały w Specyfikacji Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowej, stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ, jak i w pkt 2.1 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Szacuje się, że przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie 6 częściowych umów wykonawczych do umowy ramowej, w ramach których Zamawiający będzie kierował do Wykonawcy zlecenia częściowe przekazywane drogą elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres mailowy lub przekazywane osobiście w formie pisemnej podczas podpisywania umowy wykonawczej. Zamawiający zaznacza, że ilość umów wykonawczych i podana niżej ilość drewna w konkretnej dostawie mogą ulec zmianie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03419200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, •Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, •ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną