Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych, siatek do zaopatrywania przepuklin i substytutów kostnych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    Szpitalna 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych, siatek do zaopatrywania przepuklin i substytutów kostnych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych, siatek do zaopatrywania przepuklin i substytutów kostnych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 29 części ( pakietów). Pakiet 1 Klamry chirurgiczne Pakiet 2 Opatrunki Pakiet 3 Opatrunki Pakiet 4 Materiały medyczne Pakiet 5 Opatrunki Pakiet 6 Opatrunki Pakiet 7 Produkty do żywienia pozajelitowego, płyny infuzyjne Pakiet 8 Płyny infuzyjne Pakiet 9 Opatrunki Pakiet 10 Materiały medyczne Pakiet 11 Szwy chirurgiczne Pakiet 12 Opatrunki Pakiet 13 Siatki chirurgiczne Pakiet 14 Klej tkankowy Pakiet 15 Plastry Pakiet 16 Plastry Pakiet 17 Opatrunki Pakiet 18 Siatka chirurgiczna Pakiet 19 Wosk kostny Pakiet 20 Płyny infuzyjne Pakiet 21 Szwy chirurgiczne Pakiet 22 Szwy chirurgiczne Pakiet 23 Szwy chirurgiczne Pakiet 24 Szwy chirurgiczne Pakiet 25 Szwy chirurgiczne Pakiet 26 Lejce naczyniowe Pakiet 27 Substytut kostny Pakiet 28 Substytut kostny Pakiet 29 Stapler Każde zamówienie realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty określonej jako maksymalna wartość umowy lub ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w terminie 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia za pomocą faxu lub poczty e-mail. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i odpowiedzialność do apteki szpitalnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik do SIWZ – Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe .7. Przedmiot zamówienia został określony ściśle i jednoznacznie poprzez wskazanie nazwy, rodzaju, właściwości, przeznaczenia, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Materiały medyczne i produkty farmaceutyczne stanowiące przedmiot zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych oraz podlega krajowemu nadzorowi przez: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu oraz bezpośredniej kontroli jakości przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia – tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierającego uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach