Dom Pomocy Społecznej LEŚNY ogłasza przetarg
- Adres: 83-041 Mierzeszyn, -
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 6828114, , fax. 0-58 6828114
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej LEŚNY
- 11
83-041 Mierzeszyn, woj. pomorskie
tel. 0-58 6828114, , fax. 0-58 6828114
REGON: 00096150900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dps.powiat-gdanski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie w 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w Zaskoczynie w 2021 roku, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, jaj kurzych, mrożonek, mięsa, drobiu, wędlin, mleka i przetworów mlecznych oraz pieczywa. Orientacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych przyszłymi zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do niniejszej specyfikacji. Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilościach określonych w zamówieniu cząstkowym, przekazywanym wykonawcy telefonicznie, faksem bądź pocztą elektroniczną. Ilości poszczególnych pozycji określone w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia obejmuje: część I zamówienia – Dostawa artykułów spożywczych między innymi CPV 15.80.00.00-6: mąka pszenna 15.61.20.00 – 1, ryż 15.61.41.00-6, płatki kukurydziane 15.61.33.11-1, przetworzone warzywa i owoce 15.33.00.00-0, oleje roślinne 15.41.11.00-3, margaryny 15.43.10.00-8, cukier i produkty pokrewne 15.83.00.00-5, kakao 15.84.00.00-8, kawa, herbata 15.86.00.00-4, przyprawy 15.87.00.00-7, napoje bezalkoholowe 15.98.00-3, część II zamówienia – Dostawa jaj kurzych CPV: 03.14.25.00-3 część III zamówienia –Dostawa mrożonek: warzywa CPV: 15.33.11.70-9, owoce, ryby 15.22.00.00-6, pierogi część IV zamówienia – Dostawa mięsa, drobiu i wędlin CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3 cześć V zamówienia – Dostawa mleka i przetworów mlecznych CPV: 15.50.00.00-3 część VI zamówienia – Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich CPV: 15811000-6, 1581000-9. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3.8 Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż: a) dostawy artykułów spożywczych – część I zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb) b) dostawy jaj kurzych – część II zamówienia – jeden raz w tygodniu ( wg potrzeb ) c) dostawy mrożonek – część III zamówienia jeden raz w tygodniu d) dostawy mięsa drobiu i wędlin – część IV zamówienia – dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb ) e) dostawy mleka i przetworów mlecznych – część V zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb ) f) dostawy pieczywa – część VI zamówienia sześć razy w tygodniu ( wg potrzeb ). Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik od nr 1-6 - formularze cenowe; załącznik nr 7 - formularz ofertowy ; załącznik nr 8- oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotycząca spełnienia warunków udziału w postępowaniu ; załącznik nr 9- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ; załącznik nr 10- wykaz dostaw ; załącznik nr 11- wzór umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2024
Dodano: 2024-04-25 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych.
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa produktów żywnościowych (warzywa i owoce, artykuły bio i diety specjalne, mięso i wędliny, mrożonki) do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 „Zamek Skarbów” w Słupsku.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku z podziałem na 7 części
Dodano: 2024-01-23 - Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2024
Dodano: 2024-01-19 - „Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku”
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wielkich Wyrębach
Dodano: 2023-11-27 - „Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2023/2024 roku”
Dodano: 2023-09-01 - Sukcesywna realizacja dostaw produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Główczycach oraz transport gotowych posiłków do budynku szkoły przy ul. Szkolnej 1
Dodano: 2023-02-15 - Dostawy artykułów spożywczych.
Dodano: 2023-02-09