Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, biurowych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP w 2015 roku

Ochotnicze Hufce Pracy Podlaska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 15-399 Białystok, ul. Handlowa 6G
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 8516187 , fax. 85 6516187
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Podlaska Wojewódzka Komenda
    ul. Handlowa 6G 6G
    15-399 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 8516187, fax. 85 6516187
    REGON: 00103667800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, biurowych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, biurowych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP w 2015 roku, których opis oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny, w tym również wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 5) Wszystkie artykuły papiernicze i biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 6) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery i tusze jakościowo równoważne - zamienniki, spełniające równoważne parametry, z wyjątkiem zastrzeżenia materiałów oryginalnych. Pod pojęciem równoważnych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 8) Materiały biurowe muszą być pakowane w oryginalne opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta). 9) Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze w godz. 7:45 do 15:45 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. 10) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z każdą dostawą dokument WZ na daną partię towaru. 11) Zamawiający podając typ produktu, określa jego parametry. Artykuły, których nie można było opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zostały uzupełnione o wskazanie produktu, które należy rozumieć jako wskazanie zespołu cech produktu (parametry techniczne, jakościowe użytkowe i estetyczne). Dopuszcza się złożenie oferty na produkty posiadające właściwości i parametry równoważne lub nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 12) Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia/zwiększenia zamówienia. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe. 14) Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 40 % wartości zamówienia tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 60 %. 15) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnej wymiany towaru na wolny od wad bądź jego uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni, licząc od dnia złożenia reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji dostaw cząstkowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach