Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ogłasza przetarg
- Adres: 35322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 85 35 247 , fax. 17 85 07 864
- Data zamieszczenia: 2018-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
35322 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 85 35 247, fax. 17 85 07 864
REGON: 18065160500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbcarpatia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności: 1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów, 2) termin przydatności do spożycia, 3) częstotliwość dostaw, 4) zasady wymiany wadliwego towaru, 5) termin płatności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, określając równocześnie który z Wykonawców jest upoważnionym przedstawicielem / Liderem konsorcjum, 2) Formularz/e cenowy/e wg. załącznika 1-A, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa, musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika, 4) Pełnomocnictwo do występowaniu w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych, 5) Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nabiału
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa produktów nabiałowych
Dodano: 2024-01-09 - „Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2024 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk”
Dodano: 2024-01-05 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY w okresie 2 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.
Dodano: 2024-01-02 - Dostawa produktów mleczarskich do Internatu Zespołu Szkół Techniczno Weterynaryjnych w Trzcianie na rok 2024
Dodano: 2023-12-05 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY w okresie 2 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - Dostawy nabiału
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2024 - produkty mleczarskie i pozostałe (inne) artykuły spożywcze
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Dodano: 2023-10-13 - „DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU”
Dodano: 2023-10-05