Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
REGON: 000288283 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A. w podziale na 2 części w ilości i asortymentach określonych w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. 2. Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą przydatności ich stosowania (jeżeli dotyczy). 3. Warunki dostaw przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być dostarczany do obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. do magazynów położonych w budynkach w • Lądku Zdroju: o „Dyrekcja” ul. Wolności 4, o „Jubilat” ul. Wolności 4a , o „Jan” ul. Paderewskiego 7, o „Wojciech” pl. Mariański 13, o Restauracja „Zdrój Wojciech” (I piętro), ul. Mariański 13, o „Adam” ul. Wolności 2, o Wydział Budowlany, Pl. Mariański 14a; • Długopolu Zdroju o „Mieszko” ul. Zdrojowa 8, o „Karol” ul. Zdrojowa 16, o „Dąbrówka” ul. Wolna 4, transportem Wykonawcy i na jego koszt do godziny 13.00 w dni robocze Zamawiającego. Dostawy odbywają się po pisemnym zamówieniu (faks, e – mail) ilości oraz asortymentu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do jednej dostawy każdego miesiąca, w terminie określonym w ofercie (pozacenowe kryterium oceny ofert). Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia i mogą odbywać się w formie telefonicznej. 4. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe. Dostarczone towary powinny być nie później niż w połowie terminu przydatności do użycia oznaczonego na opakowaniu – jeżeli dotyczy. 5. Opakowanie i oznakowanie dostawy: Produkty powinny być pakowane w opakowania jednostkowe. Produkty muszą być dostarczane w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 6. Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzach cenowych są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od rodzaju i ilości przyjmowanych kuracjuszy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu, z zastrzeżeniem, że łączna wartość dostaw nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje zamówienie co najmniej 50% ilości asortymentu określonego w formularzach cenowych – załączniki od 1a do 1b. 7. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70% wartości umowy na podstawie załączników nr od 1a do 1b, pozostałe 30% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w przypadku nie zamówienia 30% ilości asortymentu. 8. W przypadku dostawy towarów o nienależytej jakości Wykonawca będzie zobowiązany do jego wymiany na produkt zgodny z wymaganiami określonymi w formularzach cenowych od 1a do 1b w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga aby zaoferowany przez Wykonawcę towar był kompatybilny z asortymentem, który Zamawiający zakupił wcześniej. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do badania dostarczonego towaru pod względem zgodności z SIWZ. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół, udostępniony na prośbę wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: dz. U. 2018r. poz. 1986 ze zm. zwanej dalej Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełnianie warunku udziału w postępowaniu: złożenie oświadczenia, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg zał. 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnione i podpisane formularze cenowe – wg zał. nr 1a i/lub 1b do SIWZ, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-29 - Zakup sprzętu kuchennego drobnego oraz sprzętu do obróbki żywności, zakup sprzętu gastronomicznego i wyposażenia stołówki.
Dodano: 2023-12-08 - Świadczenie usług wypożyczania sprzętu gastronomicznego na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2023-11-29 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem i przeszkoleniem personelu) urządzeń kuchennych do kuchni w Domu Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju, transportem wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2022-12-03 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem i przeszkoleniem personelu) urządzeń kuchennych do obiektów w Szczawnie-Zdroju, transportem wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2022-12-03 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem i przeszkoleniem personelu) urządzeń kuchennych do kuchni w Domu Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju, transportem wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2022-08-24 - ZAKUP WYPOSAŻENIA KUCHENNEGO ORAZ ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2022-07-14 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla pracowni Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kamiennej Górze w ramach Projektu pn. "Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego w Powiecie Kamiennogórskim".
Dodano: 2022-04-21 - Doposażenie kuchni oddziałowej w Szpitalu Tymmczasowym
Dodano: 2021-04-20 - DOSTAWA MASZYN I URZĄDZEŃ oraz POJAZDÓW dla potrzeb Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o.
Dodano: 2021-02-08