WS SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, Chałubińskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (68)3882285 , fax. (68)3871281
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WS SPZOZ
Chałubińskiego 7
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. (68)3882285, fax. (68)3871281
REGON: 970774733 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.5 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Dokumenty - próbki do Pakietu IV, poz. 1,2 (po 5 sztuk) – wymagane do oceny w kryterium „jakość”. Nie dołączenie ich do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Dodano: 2020-12-15 - Dostawa papierów do drukarek, etykiety samoprzylepnej oraz płyt DVD i CD
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa różnych artykułów biurowych oraz kaset do drukarek do identyfikacji pacjentów dla 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Dodano: 2020-06-19 - Zakup papieru ksero, artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych oraz sprzętu biurowego dla Jednostek Wojskowych i Instytucji będących na zaopatrzeniu 45 WOG z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 – Zakup papieru ksero Zadanie 2 – Zakup artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych Zadanie 3 – Zakup sprzętu biurowego
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-03-13 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO – BIUROWYCH, sprawa nr 6/PN/2020
Dodano: 2020-02-06