Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy akumulatorów rozruchowych do pojazdów samochodowych, na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie w ilościach określonych w Formularzu cenowym. Szczegółowe określenie parametrów, ilości i rodzaju akumulatorów określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dostarczone akumulatory powinny być:  fabrycznie nowe,  muszą posiadać oryginalne oznakowanie producenta oraz oznakowanie CE,  wyprodukowane w okresie 12 miesięcy od daty dostawy,  dopuszczone do obrotu, muszą spełniać wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa w użytkowaniu określone w normach prawa publicznego obowiązujących na terenie Polski i UE potwierdzone atestami.  dostarczone akumulatory muszą być zalane, naładowane i gotowe do zamontowania w pojeździe wraz z załączoną wypełnioną kartą gwarancyjną /gwarancja od daty sprzedaży/. Karta gwarancyjna musi zawierać nr seryjny akumulatora, datę sprzedaży oraz datę obowiązywania gwarancji (zgodnie ze złożoną ofertą).  muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 24-04-2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 ze zm.) 4. Akumulatory będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję od daty ich dostawy do Zamawiającego. Gwarancja powinna uwzględniać specyfikę pracy pojazdów użytkowanych przez Policji w niestandardowych warunkach. 5. Napięcie, pojemność, biegunowość, rodzaje końcówek biegunowych oraz sposób mocowania i wymiary zaoferowanych akumulatorów muszą być zgodne z parametrami akumulatorów określonych w Formularzu cenowym. 6. Prąd rozruchu każdego z zaoferowanych akumulatorów musi być co najmniej taki, jak określony w Formularzu cenowym. 7. Zamawiający informuję, że opisał parametry akumulatorów rozruchowych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie wymogów technicznych posiadanych pojazdów samochodowych. Pojazdy te mają specjalne przeznaczenie i dodatkowe niestandardowe wyposażenie, co wymaga odpowiedniego zasilania elektrycznego w związku z tym, parametry akumulatorów zastosowanych w poszczególnych markach mogą się różnić od fabrycznie zakładanych. 8. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w Formularzu cenowym wg katalogów firmy Centra. Podane numery katalogowe służą wyłącznie w celu precyzyjnego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego – przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. 9. Parametry takie jak: poziom bezobsługowości, hermetyczność, zwiększona żywotność, obecność tzw. „magicznego oczka”, zastosowanie dodatków wapnia lub srebra nie będą brane pod uwagę przy ocenie równoważności ofert. 10. Nie dopuszcza się akumulatorów o napięciu i pojemności niższej lub wyższej od określonych w Formularzu cenowym. 11. Dostarczone akumulatory muszą posiadać aktualne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia dołączone w dniu dostawy. 12. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 13. Dostawa akumulatorów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 14. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać producenta oraz oznaczenie handlowe oferowanych akumulatorów. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy. 17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art.36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia, jakie jemu powierzy. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 20. Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy Pzp) wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 21. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 22. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 23. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31431000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ,  oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ);  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ);  Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.  (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.  (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.  Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach