Przetargi.pl
SUKCESYWNA USŁUGA DRUKU MATERIAŁÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, Dewajtis
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. - , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    Dewajtis 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. -, fax. -
    REGON: 195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA USŁUGA DRUKU MATERIAŁÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa druku materiałów promocyjnych dla UKSW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Zamawiający wymaga w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonania minimum 4 projektów graficznych. Wykonawca może zaoferować wykonanie większej liczby projektów graficznych, które stanowią kryterium oceny oferty, o którym mowa w pkt. 14 SIWZ. Wykonywanie zaoferowanej liczby projektów graficznych będzie odbywało się w ramach kwoty, o której mowa w § 4 Wzoru umowy. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie, w ten sposób, że: 1) dla pozycji od 1 do 9 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku jednorazowego w ilościach wskazanych w tym Formularzu z zastrzeżeniem, że każda z tych pozycji może być zamówiona w różnych terminach określonych przez Zamawiającego; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy; 2) dla pozycji od 11 do 16 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku sukcesywnego według jednolitego projektu, który będzie odbywał się w ramach zamówień częściowych w nakładzie minimum 30 sztuk za każde zamówienie; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy; 3) dla pozycji 17 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku sukcesywnego w ustalonej przez siebie kolejności, w ramach zamówień częściowych w nakładzie minimum 1 sztuki za każde zamówienie; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia częściowego (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy; 4) dla pozycji 10 oraz dla pozycji od 18 do 26 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku sukcesywnego w ustalonej przez siebie kolejności, w ramach zamówień częściowych w nakładzie minimum 30 sztuk za każde zamówienie; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin dla wykonania danego zamówienia częściowego (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do wzoru umowy. 4. Ilości wskazane w Formularzu Cenowym są ilościami szacunkowymi (z wyłączeniem pozycji od 1 do 9 Formularza cenowego), przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości poszczególnych asortymentów artykułów, które mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia ilości poszczególnych pozycji (z wyłączeniem pozycji od 1 do 9 Formularza cenowego) o łącznej wartości niższej, niż górna granica wartości usług. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania, w okresie trwania umowy, stałych cen wszystkich artykułów, zgodnie z Formularzem Cenowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. 7. Miejscem dostaw sukcesywnych będą pomieszczenia zlokalizowane w budynkach Zamawiającego przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie, przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie. 8. Termin realizacji zamówienia sukcesywnego wyznaczany przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 4 dni robocze od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy. 9. Dostawy realizowane będą transportem należącym do Wykonawcy i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, należy dołączyć do oferty. 2.2. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego dostępnego na wskazanej przez Wykonawce w ofercie stronie internetowej, należy dołączyć do oferty. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach