Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ogłasza przetarg
- Adres: 35-322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 85 35 247 , fax. 17 85 07 864
- Data zamieszczenia: 2012-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4 4
35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 85 35 247, fax. 17 85 07 864
REGON: 18065160500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbcarpatia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla PIGB CARPATIA w Rzeszowie w roku 2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na rzecz Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Artykuły biurowe: Część 1 - PIGB Carpatia w Rzeszowie (załącznik 1-a) Część 2 - PIGB Carpatia w Oddział w Średniej Wsi (załącznik 1-b) Część 3 - PIGB Carpatia Oddział w Tarnowie (załącznik 1-c) Część 4 - PIGB Carpatia -Kantyna -Oddział w Tarnowie (załącznik 1-d) Część 5 - PIGB Carpatia - Kantyna - Oddział w Wadowicach (załącznik 1-e) Tonery: Część 6 - PIGB Carpatia w Rzeszowie (załącznik 2-a) Część 7- PIGB Carpatia Oddział w Średniej Wsi (załącznik 2-b) Część 8 - PIGB Carpatia Oddział w Tarnowie(załącznik 2-c) Część 9 - PIGB Carpatia Oddział w Wadowicach (załącznik 2-d) Część 10 -PIGB Carpatia Ośrodek w Olszanicy (załącznik 2-e) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbcarpatia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych dla SPZOZ Sanok.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 4 części).
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa niszczarek oraz artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do 33 WOG Nowa Dęba. Sprawa Zp_10/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych, etykiet i taśm barwiących na potrzeby Wydziału Gospodarki Odpadami
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla PRz.
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-03-01