Przetargi.pl
Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl, www.mpgk.home.pl – adres techniczny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.1. Na przedmiot zamówienia określony w pkt 1 składa się: 1) Sukcesywna podbudowa betonowa o wytrzymałości 7,5 MPa. Podbudowa betonowa będzie stosowana jako samodzielna powierzchnia oraz jako forma podbudowy – w ilości 100 m3. 2) Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltowej po awariach wodociągowych lub kanalizacyjnych na podbudowie utwardzanej i wykonanej przez pracowników Zamawiającego: a) na powierzchni asfaltowania do 5 m2 i głębokości ok. 40 mm – w ilości 300 ton, b) na powierzchni asfaltowania powyżej 5 m2 i głębokości ok. 40 mm – w ilości 200 ton. 3) Sukcesywna odbudowa nawierzchni wykonanych w technologii SMA (mieszanka) i głębokości 40 mm - w ilości 60 ton. 4) Sukcesywna odbudowa nawierzchni asfaltem lanym i głębokości 40 mm w okresie zimowym, przy braku możliwości wytworzenia asfaltu na otaczarce z uwagi na ujemne temperatury - w ilości 100 ton. 5) Sukcesywne układanie nawierzchni z kostki betonowej (4-8 cm) – w ilości 600 m². 6) Sukcesywne układanie obrzeży chodnikowych – w ilości 400 mb. 7) Sukcesywne układanie krawężników drogowych - w ilości 300 mb. 8) Sukcesywne kładzenie nawierzchni z gruzu asfaltowego - w ilości 200 m². 1.2. Za odbudowę powierzchni powyżej 5 m2 uznaje się zsumowaną odbudowę powierzchni asfaltowania, jeżeli występuje ona na podzielonych mniejszych odbudowach powierzchni, ale na jednej ulicy lub na ulicach przyległych w odległości pomiędzy skrajnymi odbudowami powierzchni asfaltowej nie większymi niż 300 mb. 2. Odbudowa nawierzchni po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych obejmuje wszelkie niezbędne prace związane z uzupełnieniem ubytków asfaltowych oraz zabezpieczeniem ich przed dalszymi uszkodzeniami. 3. W ramach realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyznaczonego miejsca przez zamawiającego poprzez wycięcie (wykucie) asfaltu, kostki, betonu i wywiezienia tego urobku. Wykonanie i zabezpieczenie wykopu leży po stronie zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych robót do wartości oferty złożonej przez Wykonawcę. 5. Podane ilości przedmiotu umowy są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do DIWZ (wzór umowy). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. 1.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. 1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej 1) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 150 000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem głównemu przedmiotowi postępowania wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Jako spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie robót w zakresie wykonania lub odbudowy nawierzchni asfaltowej lub z kostki brukowej. 2) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: Kierownikiem Budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4). 2. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, przez zamawiającego terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII DIWZ pkt 2 i 3 (zgodnie z art. 13 ust. 5 Regulaminu). 2.2. Zamawiający dokona weryfikacji wszystkich złożonych ofert w zakresie rachunkowym. 2.3. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt. 2.1., uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 3.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 150 000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem głównemu przedmiotowi postępowania wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane (załącznik nr 6), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (referencje/poświadczenie). Jako spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie robót w zakresie wykonania lub odbudowy nawierzchni asfaltowej lub z kostki brukowej. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługa wskazana w powyższym wykazie została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 3.1.2. Wykaz osób (załącznik nr 8 do DIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, który powinien zawierać, co najmniej: Kierownika Budowy, który posiada następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami; wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. 3.2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 12 ust. 2 pkt 1 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 4.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 4.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, pkt 1b, pkt 3.2. lub pkt. 4.1 oraz w ust IX pkt 1 składane są dla każdego partnera z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 5.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 5.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 5.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania, bądź na wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym (również w zakresie uzupełnień lub wyjaśnień) nie złożą oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub braku podstaw do wykluczenia, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty będą uznane za odrzucone. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach