Przetargi.pl
Sukcesywna dostawę kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych przez okres 12 miesięcy

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440 , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, fax. 61 8294012
    REGON: 1293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawę kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych przez okres 12 miesięcy do Magazynu Głównego UAM przy ul. H. Wieniawskiego 1 oraz Warsztatów Konserwacyjno – Naprawczych przy ul. Grunwaldzkiej 6. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 – formularzu cenowym do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Wielkość każdorazowej dostawy częściowej wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego, zgłoszonych za pomocą poczty elektronicznej (imienna skrzynka mailowa), lub pisma dostarczonego Wykonawcy w oryginale bądź wysłanego faksem przez osoby uprawnione. Osobami uprawnionymi do wykonywania czynności związanych z realizacja umowy ze strony Zamawiającego są: Pan Maciej Łosiński, Dział Zaopatrzenia UAM, tel. (61) 829 41 56 oraz Pan Karol Słoma, Warsztaty Konserwacyjno-Naprawcze UAM , tel. (61) 829 10 01. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do magazynu głównego UAM przy ul. H. Wieniawskiego 1 oraz Warsztatów Konserwacyjno – Naprawczych przy ul. Grunwaldzkiej 6, koszt rozładunku i wniesienia. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: - odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - muszą być fabrycznie nowe, - muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31224400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.11.2017 r. godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik), b) Formularz cenowy (Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik), c) Oświadczenie o niewykluczeniu, d) Oświadczenie o podwykonawcach (jeśli dotyczy), e) Dowód wniesienia wadium, f) Pełnomocnictwo: jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach