Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa źródeł światła dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum wraz z odbiorem i utylizacją zużytych,spr.znak:DZP/CM/242/2-32/ZP/14

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2015-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa źródeł światła dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum wraz z odbiorem i utylizacją zużytych,spr.znak:DZP/CM/242/2-32/ZP/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa źródeł światła dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty. Przedmiot zamówienia zgodnie z Kodami Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31532920-6 żarówki i świetlówki, 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia partiami, na podstawie składanych zamówień faxem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia UJ CM, w terminie do 2 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku) licząc od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane w godzinach od 7.30 do 15.00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjmowanie zamówień w dniach i godzinach wymienionych w zdaniu poprzedzającym oraz jest każdorazowo zobowiązany do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio faxem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia (niezależnie od wartości zamówionej partii źródeł światła) do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM, ul. Kopernika 19 C w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-14:00. 3. Zapewnienie bezpiecznego opakowania partii zamówienia zabezpieczającego przed zniszczeniem. 4. W przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonej partii zamówienia w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwą ilość źródeł światła na wolne od wad, spełniając wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie 2 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego. 5. Wadliwą ilość źródeł światła Wykonawca wymieni na własny koszt (pokrywając koszty zwrotu reklamowanego) oraz dostarczy wymienione źródła światła do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM. Wymiana wadliwej ilości źródeł światła zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych źródeł światła liczy się od dnia dokonania odbioru przez zamawiającego wymienionych źródeł światła. 6. W przypadku dostarczenia źródeł światła z ukrytymi wadami fizycznymi, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do ich dostarczenia, na swój koszt w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 7. W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia lub z terminem żywotności krótszym niż określony w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakujących lub niespełniających wymagań źródeł światła w terminie 24 godzin od dnia zgłoszenia. 8. Zakres rzeczowy objęty załącznikiem nr 2 do SIWZ jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty) ilości zamawianych źródeł światła są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego. 9. Zamawiający zapewnia zakup źródeł światła do wysokości 70% wartości wynagrodzenia umownego, nie zrealizowanie zakupu pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. 10. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie dostarczy on w wyznaczonym terminie partii źródeł światła będącej przedmiotem zamówienia, po upływie 7 dni kalendarzowych Zamawiający ma prawo zakupu tego asortymentu we własnym zakresie, na koszt Wykonawcy. 11. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji źródła światła wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez wykonawcę pisemnej zgody zamawiającego. 12. Zamawiający będzie punktował zadeklarowaną przez Wykonawcę średnią trwałość oferowanych źródeł światła. 13. W zakresie źródeł światła wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ w pozycjach, w których Zamawiający wskazał nazwę handlową lub nazwę producenta tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy źródeł światła. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. 14. Wykonawca musi dołączyć odpowiednie karty katalogowe zawierające informacje o trwałości oferowanych źródeł światła, a w przypadku źródła światła równoważnego np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizykalnych i parametrów źródła światła wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ i źródła światła oferowanego. 15. Odbiory zużytych źródeł światła odbywać się będą na podstawie pisemnych zgłoszeń, składanych (faksem lub drogą elektroniczną) przez upoważnionego pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Miejscem odbioru będzie pomieszczenie Działu Eksploatacji Technicznej przy ul. Kopernika 19E w Krakowie. Zamawiający dopuszcza odbiór zużytych źródeł światła podczas dostawy. Zamawiający przewiduje maksymalnie dwie dostawy oraz dwa odbiory źródeł światła w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywozu i utylizacji zużytych źródeł światła w sposób gwarantujący przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz.21)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315329206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 2 500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr DZP/CM/242/2-32/ZP/14 4. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres trwałości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach