Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa zestawów gotowych produktów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci

Wrocławskie Centrum Integracji ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, Strzegomska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717823518, 71 782 35 16 , fax. 717823512
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Integracji
    Strzegomska 49
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717823518, 71 782 35 16, fax. 717823512
    REGON: 36330748000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wci.wroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa zestawów gotowych produktów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa zestawów gotowych produktów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci. Projekt „Rodzice na start” - przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego. 2. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 będzie realizowany w okresie: - od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: I. Zakup i sukcesywna dostawa gotowych produktów spożywczych dla uczestników projektu „Rodzice na start” Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa 140 zestawów składających się z gotowych produktów spożywczych, które są produktami specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku do lat trzech, dla poszczególnych etapów życia dzieci: - etap 1 – 4 – 5 miesięcy życia - etap 2 – 6 - 8 miesięcy życia - etap 3 – 9 – 11 miesięcy życia - etap 4 – od 12 miesiąca życia W skład każdego zestawu wchodzić będą następujące produkty: - 100 sztuk gotowych dań obiadowych (nie zupek) wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych etapów życia, o gramaturze: dla 1 etapu życia: min. 130 g, dla 2, 3 oraz 4 etapu życia: min. 190 g - 100 sztuk gotowych deserków (przeciery owocowe, deserki owocowe, musy owocowe, deser jogurtowy) wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych etapów życia, o gramaturze: dla 1 etapu życia: min. 120 g, dla 2, 3 oraz 4 etapu życia: min. 160 g - 100 sztuk butelek 100% soku wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych etapów życia, o gramaturze: 200 ml - 300 ml a) Produkty muszą spełniać normy ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 136, poz. 914). b) Produkty muszą pochodzić od znanych producentów, którzy dają gwarancje jakości. c) Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach. d) Produkty muszą mieć co najmniej 6 miesięcy terminu ważności do spożycia, liczone od dnia dostawy. e) Zamówienia zestawów będą składane na Formularzu zamówień, 1 raz w miesiącu z podziałem na poszczególne lokalizacje punktów opieki dziennej: - w okresie kwiecień – wrzesień 2019 r. – 5 lokalizacji, łącznie max. 30 zestawów (5 lokalizacji x 6 miesięcy) - w okresie październik – grudzień 2019 r. – 10 lokalizacji, łącznie max. 30 zestawów (10 lokalizacji x 3 miesiące) - w okresie styczeń – sierpień 2020 – 10 lokalizacji, łącznie max. 80 zestawów 10 lokalizacji x 8 miesięcy) f) Liczba zamawianych zestawów w danym miesiącu zależeć będzie od liczby funkcjonujących punktów opieki dziennej oraz liczby przebywających w nim dzieci. g) Terminy i miejsce dostawy zestawów: od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym między 9.00 - 15.00 (lub innej godzinie – po uzgodnieniu z Zamawiającym) do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (do maksymalnie 10 punktów w granicach miasta Wrocław). Odbioru zamówienia dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Zamawiający informuje jednocześnie, iż punkty opieki dziennej, będą znane dopiero na etapie realizacji zadania (po wszczęciu procedur i wyborze punktów). Punktem pierwszej dostawy zamówionych zestawów będzie siedziba Zamawiającego. h) Maksymalny czas dostawy od złożenia zamówienia przez Zamawiającego do jego dostarczenia pod wskazany adres wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. i) Wykonawca uwzględnia dostawy poszczególnych zestawów w danym miesiącu zgodnie ze składanymi zamówieniami Zamawiającego na poszczególne lokalizacje punków opieki dziennej. j) Okres realizacji zamówienia: dnia podpisania umowy do 31.08.2020r., k) Maksymalna ilość zestawów: 140 zestawów. l) Cena zestawu winna zawierać również koszt dowozu zestawu. m) Wykonawca wraz z ofertą będzie zobowiązany do przedstawienia katalogu produktów w ramach którego Zamawiający będzie dokonywał zamówienia (Załącznik Nr 8). W katalogu produktów Wykonawca musi wskazać co najmniej: - 7 różnych dań obiadowych dla etapu 1 (np. obiadek Indyk z dynią i ziemniaczkami) - 7 różnych dań obiadowych dla etapu 2 (np. makaron z rybą morską i brokułami) - 7 rożnych dań obiadowych dla etapu 3 (np. Kluseczki z pomidorami i cielęciną) - 10 różnych dań obiadowych dla etapu 4 (np. Obiadek Junior Risotto z indykiem, spaghetti po bolońsku) - 7 różnych deserków dla etapu 1 (np. deserek śliwki z jabłkami) - 10 różnych deserków dla etapu 2 (np. deserek jabłko, banan, truskawka) - 7 różnych deserków dla etapu 3 oraz 4 (np. moje śniadanko musli z truskawkami i jogurtem, deserek jabłko banan z biszkoptem) - 5 różnych 100% soków dla etapu 1 (np. sok 100% czerwone owoce) - 7 różnych 100% soków dla etapu 2 oraz 3 oraz 4 (np. sok 100% jabłko, Junior 100% sok jabłko) n) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania wybranych przez siebie produktów z przedstawionego przez Wykonawcę katalogu produktów w ramach jednego zestawu dla poszczególnych lokalizacji punktów opieki dziennej. o) Rozliczenia finansowe wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości dostarczonych zestawów. p) Wynagrodzenie za sukcesywne wykonanie przedmiotu umowy będzie wypłacane wykonawcy w terminie do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej Faktury wraz z zestawieniem ilościowym wydawanych produktów, za każdy miesiąc osobno. q) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wystąpić z propozycją wcześniejszego rozliczenia zestawów w danym miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 2000,00 złotych 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 40 1020 5226 0000 6202 0613 3831 z dopiskiem „Przetarg nieograniczony - „Sukcesywna dostawa zestawów gotowych produktów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci” 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (WCI) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek WCI, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu WCI, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu WCI z żądaniem zapłaty). 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach