Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
- Data zamieszczenia: 2016-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa zestawów do manualnej i automatycznej izolacji oraz oczyszczania kwasów nukleinowych wraz z niezbędnymi akcesoriami takimi ja końcówki, adaptery i butelki na bufory kompatybilne z posiadaną aparaturą w związku z realizacją projektu Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2711.33.2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do manualnej i automatycznej izolacji oraz oczyszczania kwasów nukleinowych wraz z niezbędnymi akcesoriami takimi ja końcówki, adaptery i butelki na bufory kompatybilne z posiadaną aparaturą w związku z realizacją projektu Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Kalkulacja ceny wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań i produktów równoważnych. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) podał nazwy, numery katalogowe i producenta produktów wzorcowych bez możliwości składania ofert na produkty równoważne. Zamawiający wymaga dostarczenia oryginalnych zestawów oraz elementów zużywalnych umożliwiających prowadzenie automatycznej izolacji DNA i RNA na aparacie QIAcube firmy QIAGEN będącym na wyposażeniu Zamawiającego, bowiem w celu zachowania gwarancji udzielonej na aparat QIAcube, urządzenie musi być użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi. Zgodnie z instrukcją, w dziale 1.1. Informacje dot. bezpieczeństwa oraz 1.7. Zagrożenia mechaniczne nakazuje się używanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych tj. kubków, adapterów, tipsów, probówek oraz kolumienek wirowniczych firmy QIAGEN, pod rygorem utraty gwarancji w przypadku używania produktów nie zwalidowanych przez producenta urządzenia. W związku z tym, że są to elementy wymagane do prawidłowej pracy urządzenia, nie dopuszcza się oferowania produktów innych niż wzorcowe. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Sukcesywne dostawy zestawów do manualnej i automatycznej izolacji oraz oczyszczania kwasów nukleinowych wraz z niezbędnymi akcesoriami takimi jak końcówki, adaptery i butelki na bufory kompatybilnych z posiadaną aparaturą. 2. Dostawę wraz z transportem i rozładunkiem do Zakładu Transplantologii, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Instytutu Pediatrii, Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, do pomieszczenia wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo potwierdzić odbiór zamówienia odpowiednio faxem lub mailem. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 4. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza wymianę na ich odpowiedniki, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych produktów na produkty wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 15 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. 6. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności (lub pisemna deklaracja producenta o terminie ważności) i warunki przechowywania produktów na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 7. Minimalny wymagany termin ważności przeciwciał i zestawów do analizy ludzkich markerów powierzchniowych w momencie dostawy 9 miesięcy. 8. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie dostarczane produkty są oryginalne, dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (Qiagen) np. hologramy, z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt. Termin wykonania zamówienia: Sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy do 15.11.2018 r., partiami w zależności od zapotrzebowania maksymalnie do 28 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 12 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników laboratoryjnych (powtórka)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-25 - Sukcesywne dostawy antybiotyków do hodowli komórkowych w związku z realizacją projektu pn.: Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych akronim CIRCULATE nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2711.84.2016
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój w terminie 12 miesięcy (w przypadku pakietu nr 2,3,4,5,6), 24 miesięcy (w przypadku pozostałych pakietów nr 7,8,9,10 ) oraz 36 m-cy w przypadku pakietu nr 1 od daty podpisania umowy.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego, do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatu i szafy chłodniczej do przechowywania odczynników,odczynników i dzierżawa aparatu do badań immunochemicznych , odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, odczynników i dzierżawa aparatu do badania ogólnego moczu, odczynników do badań hemoglobiny glikowanej HbA1c I elektroforezy białek krwi wraz z dzierżawą aparatu i dostawa materiałów jednorazowych do pobierania krwi systemem zamkniętym.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa różnych odczynników oraz dzierżawa analizatora (DFZP-BZ-271-82/2016)
Dodano: 2016-06-30 - Dzierżawa glukometrów wraz z dostawami kompatybilnych testów paskowych do pomiaru stężenia glukozy w krwi pełnej
Dodano: 2016-06-29