Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
- Data zamieszczenia: 2018-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ue.poznan.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego UEP w terminie: od dnia zrealizowania aktualnie obowiązującej umowy do 31 grudnia 2018 roku /od dnia 1 kwietnia 2018 roku do dnia 31 grudnia 2018 roku, stosownie do wyczerpania maksymalnej kwoty zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 4. Ilości wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto. Wykonawcy w takim wypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością maksymalną a ustaloną w sposób opisany powyżej. 5. Artykuły papiernicze zaproponowane przez Wykonawcę, muszą być wysokiej jakości, w pierwszym gatunku i muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 do SIWZ oraz: a) musza być fabrycznie nowe, b) musza posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) materiały z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć minimum 6-miesięczny okres ważności licząc od daty dostawy. 6. Cena oferty musi zawierać wszystkie niezbędne koszty do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy – transportu przedmiotu zamówienia do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu, miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszt rozładunku i wniesienia. 7. Zamawiający ze względu na planowany system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga, aby Wykonawca w terminie 2 tygodni od daty wskazanej przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy dostarczył do Działu Zaopatrzenia lub Działu Zamówień Publicznych UEP: 1)fotografie wszystkich artykułów papierniczych lub ich opakowań. Przedstawione na fotografiach produkty musza być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Pliki zawierające fotografie musza być nazwane oznaczeniami oferowanego artykułu (zgodnie z kolumną „L.p.” z oferty). Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej – na płycie CD/DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt o nazwach z formularza cenowego. W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż 2 dni przed dokonaniem dostawy artykułów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć lub niedostarczenie w powyższym terminie może skutkować nie przyjęciem dostawy. 2)wykaz artykułów, sporządzony wg wymagań określonych w nw. Tabeli, w formie elektronicznej na płycie CD/DVD i drukowanej w formacie .xls lub .csv: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22990000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2.Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia (formularz cenowy) - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Kopia/e świadectw/a homologacji zawierająca/e informację o normie emisji spalin samochodów dostawcy, oraz wykaz numerów rejestracyjnych samochodów, którymi Wykonawca zamierza realizować dostawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną