Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa węgla do Zespołu Szkół w Krzywiniu w roku 2018

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Strzelecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5 170 517 , fax. 0-65 5 170 517
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    ul. Strzelecka 13
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5 170 517, fax. 0-65 5 170 517
    REGON: 41143136000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zskrzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa węgla do Zespołu Szkół w Krzywiniu w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z sukcesywną dostawą węgla bezpłatnym transportem Wykonawcy do kotłowni Zespołu Szkół w Krzywiniu w następujących ilościach: 1) węgiel sortyment orzech II o następujących parametrach (dane techniczne): wartość opałowa min. 29000 kJ/kg; zawartość popiołu: do 6%; zawartość siarki: do 0,6% w ilości około 140 ton, 2) węgiel groszek (ekogroszek) - granulacja 5-25 mm o następujących parametrach (dane techniczne): typ 31 lub 31.1; wartość opałowa min. 26000 kJ/kg; zawartość popiołu: do 6%; zawartość siarki: do 0,6% ; wilgotność do 20% ) w ilości około 100 ton. Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszanką różnych typów i sortymentów, powinien być odpowiednio zabezpieczony przed nadmierną wilgotnością. 3.2. Miejsca dostawy: 1) kotłownia - budynek A Krzywiń, ul. Strzelecka 13 (węgiel groszek (ekogroszek)- około 100 ton) 2) kotłownia - budynek B Krzywiń, ul. Gen. D. Chłapowskiego 34 (węgiel orzech II - około 100 ton) 3) kotłownia - budynek C Krzywiń, ul. Powst. Lewandowskiego 13 (węgiel orzech II – około 25 ton) 4) kotłownia - budynek D Świniec 31 (węgiel orzech II - około 15 ton) 3.3. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz obiektów objętych zamówieniem ze wskazaniem osób do odbioru opału w danym budynku. 3.4. Wykonawca będzie prowadził dokumentację obejmującą: daty i wielkość dokonywanych zakupów dla danego obiektu. 3.5. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć terminów jednorazowych dostaw. Należy przyjąć, iż dostawy nie będą łączone w jednym terminie realizacji. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównywania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w niniejszej SIWZ. Poszczególne dostawy opału uzgadniane będą telefonicznie lub e-mailem w zależności od potrzeb. 3.6. Zamawiający, biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, będzie rozliczał dostawy w oparciu o faktycznie dostarczony opał i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu oferty. 3.7. W przypadku ilości dostaw innych niż szacowane (w sytuacji zmiany warunków atmosferycznych, zmiany sposobu ogrzewania oraz innych zdarzeń, których Zamawiający nie mógł przewidzieć) Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego. 3.8. W związku z określonymi warunkami magazynowymi oraz utrudnieniami dojazdowymi do poszczególnych budynków Zespołu Szkół (wąskie dojazdy, brak pola manewrowego dla dużych samochodów) dostawa opału będzie następować transportem samochodowym o tonażu nieprzekraczającym 5 ton ładunku na koszt i ryzyko Wykonawcy na miejsce i w ilości wskazanych przez odbiorcę w godzinach 7:00 – 15:00. Każdy z Wykonawców powinien zapoznać się z warunkami dostaw do poszczególnych odbiorców. W szczególności Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej terenu dostaw. Wizji lokalnej dokonać można od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00. Inny termin wymaga uzgodnień z Zamawiającym. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24311800-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunku udziału w postępowaniu dotyczące: a) Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia, w szczególności posiada doświadczenie w realizacji dostaw opału będącego przedmiotem zamówienia (Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonego wraz ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10) 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz o ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2-4. Oświadczenie wspólne o spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 składa i podpisuje ustanowiony przez Wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub wszyscy Wykonawcy składają i podpisują oświadczenie łącznie. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć odrębnie: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru – jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru. 2) Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawiciel każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. UWAGA: Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach