Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb wydziałów Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski.

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12 12
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 00054496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb wydziałów Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb wydziałów Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w okresie od 02.01.2014 r. do 31.12.2014 r. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1 Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typy sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 6 do siwz. 2 Zastrzega się, że wszystkie wskazania dotyczące nazw należy rozumieć, jako określenia wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówieniach publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający przez ofertę równoważną rozumie dostawę przedmiotu zamówienia o parametrach techniczno - funkcjonalnych takich samych lub bardzo zbliżonych do wyspecyfikowanych w załączniku nr 6 do siwz. 3 Wykonawca musi dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego. 4 Zamawiający dopuszcza dostawy jedynie takich materiałów eksploatacyjnych: tusze, tonery i bębny, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego i będą posiadały znak towarowy producenta oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania ze wskazaniem typu i modelu urządzenia, do którego są przeznaczone. 5 Zamawiający dopuszcza dostawy zamienników materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż producent sprzętu, do którego te materiały są przeznaczone. W przypadku zamienników parametry techniczne oraz użytkowe muszą być takie same lub bardzo zbliżone do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta sprzętu, do którego są one przeznaczone. 6 Wydajność ewentualnych zamienników musi być taka sama lub bardzo zbliżona do wydajności materiałów eksploatacyjnych oryginalnych producenta sprzętu, do którego te materiały są przeznaczone. 7 Zamawiający nie dopuszcza dostawy tuszy, tonerów, bębnów regenerowanych ani sfabrykowanych. 8 Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe. 9 Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pojemników po zużytych tuszach i tonerach potwierdzając ich odbiór do utylizacji po zgłoszeniu przez zamawiającego bez dodatkowych kosztów. 10 Wszystkie dostawy będą realizowane sukcesywnie wg faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłoszenia przesłanego Wykonawcy faxem, mailem, tel. w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. 11 Wykonawca dostarczy zamawiane materiały eksploatacyjne, swoim transportem bezpośrednio do Zamawiającego. 12 W przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą zaproponować w ofercie produkt równoważny tzw. zamiennik tzn. inny niż produkt pochodzący od producenta sprzętu pod warunkiem, że służy do tego samego celu, że posiada on takie same lub bardzo zbliżone parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe do produktu oryginalnego. Produkty równoważne tzw. zamienniki muszą działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Zaproponowane w ofercie zamienniki muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być zastosowane oraz posiadać takie same lub bardzo zbliżone do produktu oryginalnego parametry w zakresie jakości i wydajności wydruku. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych - zamienników, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych, b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, c) pisemne zaświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one wyprodukowane w zgodzie z prawami patentowymi, d) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. e) szczegółową specyfikację techniczną zamiennika określającą jego parametry w celu porównania treści dokumentu dostarczonego przez Wykonawcę z treścią specyfikacji produktu oryginalnego. f) raporty z testów wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą: - ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, - ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, - ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów do drukarek atramentowych. g) certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji oferowanych materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001. 13 Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów w/w norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 14 Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego, wydane przez podmiot trzeci uprawniony do kontroli jakości oferowanego wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 15 Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z wyżej wymienionymi normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego. 16 Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy, oryginalny (pochodzący od producenta urządzenia). 17 Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) CPV 30.12.51.10-5 , 22.60.00.00-6, 30192320-0, 30125120-8, 30124300-7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1 000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 3. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach