Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2018 roku

Miejski Zarząd Cmentarzy ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Bernardyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 621 27 89 , fax. 14 627 44 77
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Cmentarzy
    ul. Bernardyńska 24
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 621 27 89, fax. 14 627 44 77
    REGON: 85003357600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla I, II, III części: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2018 roku, zgodnie z ich poniższymi określeniami: a) Trumna – skrzynia drewniana z pełnym wyposażeniem, tzn. wnętrzem (wieko i spód trumny) wybitym atłasem, pikowane, poduszką, okuciami, uchwytami, koronkami, wizerunkiem i innymi ozdobami oraz krzyżem; wieko oraz boki wykonane z drewna liściastego twardego i miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, klasy I o gr. 22 mm poddane pełnej obróbce stolarskiej, krawędzie elementów zaokrąglone; dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć i szczelin; b) Krzyż – krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami, wykonany z drewna olchowego. 2. Parametry techniczne: a) Warunki dla wykonania przedmiotów dostaw: Wszystkie trumny muszą: - być wykonane z drewna litego suchego, dębowego lub innego liściastego – zgodnie ze złożonym zamówieniem, posiadać dno i boki pokryte materiałem nieprzepuszczalnym dla płynów oraz warstwę płynochłonną z materiału biodegradowalnego o grubości min. 5 cm; Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej. - posiadać wybicie trumny oraz wkłady z poduszką; - posiadać krzyż estetycznie dopasowany do rodzaju i kształtu trumny, w kolorze złotym srebrnym lub miedzianym, wykonany z plastiku lub metalu; - posiadać zakrętki do przykręcania wieka trumien lub sarkofagów oraz podkładki pod zakrętki, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu; - posiadać uchwyty w kolorze złotym srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu; - posiadać dno i ścianki nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; - posiadać powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie metodą natryskową w kolorach: naturalny dąb, jasny dąb, ciemny dąb, jasny orzech, ciemny orzech, mahoń, palisander, heban, cieniowane oraz wykończenie powłoki lakierniczej: matowe, połysk, wysoki połysk. Wyboru sposobu wykończenia oraz koloru powłoki lakierniczej dokonuje Zamawiający w trakcie składania zamówienia. Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru. Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej oraz w wykończeniach tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin; Trumna drewniana „tania” posiada pełne wyposażenie, wykonana jest z drewna liściastego lub sosnowego. Krzyże: - muszą być wykonane z drewna liściastego, suszonego klasy co najmniej II o gr. min. 22 mm, malowane minimum dwa razy, bez wad powłoki; - muszą posiadać elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. b) wymiary zewnętrzne oraz waga trumny: Standardowa trumna ma wymiary zewnętrzne: - długość - 200 - 210 cm, - szerokość - 60 - 70 cm, - wysokość - 50 - 60 cm. Waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić do 60 kg. Waga trumny z drewna liściastego lub sosnowego dla osoby dorosłej powinna wynosić do 45 kg. Trumna do pochowania dziecka wykonana jest z drewna dębowego o długości od 40 cm do 150 cm. Trumna do ekshumacji wykonana jest z drewna olcha lub topola, bejcowana, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, o wymiarach zewnętrznych: długość od 60 cm do 205 cm, szerokość 30 cm lub 60 cm, wysokość 30 cm. c) zamówienia niestandardowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia trumien o innych niż standardowe wymiarach np. dłuższych, szerszych, w zależności od indywidualnych zamówień klienta. Realizacja takiego zamówienia ma być dokonana w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze Zamawiającego. Zamówienie może zostać złożone w formie telefonicznej, elektronicznej lub faksem. Minimalna wielkość dostawy trumien niestandardowych – 1 szt. d) miejsce realizacji zamówień Biuro Miejskiego Zarządu Cmentarzy w Tarnowie, przy ul. Bernardyńskiej 24 lub magazyn na cmentarzu komunalnym w Klikowej przy ul. Zagumnie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. e) pozostałe warunki dostaw Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia zamówionego towaru na czas transportu do Zamawiającego w celu ochrony przed uszkodzeniem, zabrudzeniem (np. folią). Dostawa obejmuje dostarczenie zamówionego asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego łącznie z rozładowaniem do wskazanego pomieszczenia oraz usunięciem zabezpieczenia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Dostawy będą realizowane na koszt Wykonawcy po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, elektronicznym lub faksem w zależności od potrzeb, sukcesywnie, w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie. f) gwarancja Zamawiający wymaga udzielenia minimum dwunastomiesięcznej gwarancji na dostarczany towar. Bieg terminu rozpoczyna się od daty odbioru towaru. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia w stosunku do wartości minimalnych, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami jakie zaistnieją w roku 2018, na które Zamawiający nie ma wpływu. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi wzorami, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, określonego w formularzu ofertowym. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego towaru wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Niezrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na trumny, sarkofagi i krzyże okaże się większe od planowanego (minimalnego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości towaru (maksymalny zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Powyższe założenia dotyczą I, II oraz III części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39296100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Zamawiający określa wadium w stosunku do wartości zamówienia dla każdej części i wynosi odpowiednio: a) Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości zł – 3.290,00 zł dla I części zamówienia. b) Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości zł – 1.870,00 zł dla II części zamówienia. c) Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości zł – 640,00 zł dla III części zamówienia. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie Wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym. 2.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: 3.1. musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument powinien być załączony do oferty. 3.2. na podstawie § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 poz. 1126) na wezwanie Zamawiającego przedstawia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia tj.: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w oryginale), f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w oryginale), g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy (w oryginale), h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy (w oryginale), i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (w oryginale), 3.3. Jeżeli podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.2 niniejszej sekcji: 3.3.1. lit. a składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, 3.3.2. lit. b – d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.3 ppkt. 3.3.1 ppkt. 3.3.2 lit. b niniejszej sekcji, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3.3 ppkt. 3.3.2 lit. a niniejszej sekcji, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3.5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.3 niniejszej sekcji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 pkt. 3.4 niniejszej sekcji stosuje się odpowiednio. 3.6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 3 pkt. 3.2 lit a niniejszej sekcji, składa dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3.3 ppkt. 3.3.1 niniejszej sekcji, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 pkt. 3.4 niniejszej sekcji zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach