Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego , pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 2

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego , pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a i 2b do niniejszej SIWZ – Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnego asortymentu będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionego asortymentu, nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zakupionych przez Zamawiającego może być jednak niższa od maksymalnej wartości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości umowy brutto zamówionego asortymentu.. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie umowy informował na bieżąco o wszelkich promocjach, ofertach specjalnych, rabatach, zniżkach sezonowych, itp. asortymentu, umożliwiając Zamawiającemu ich nabycie za cenę niższą niż określona w składanej ofercie. 4). Zamówienia będą składane na przygotowanym druku stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 5). Zamawiający wymaga aby na fakturach dotyczących realizacji danej umowy znajdował się wyłącznie asortyment ujęty w załączniku nr 3 do umowy. (załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy) 6). Zamawiający wymaga , aby Wykonawca sporządzał comiesięczne raporty (zestawienia) kwotowe w formie arkusza programu Excel dotyczące stopnia realizacji umowy. Raporty te winny być przekazywane Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej na adres….. ……. do 10 każdego następnego dnia miesiąca. Raporty (zestawienia) powinny zawierać: a. nr faktury b. datę wystawienia c. nazwę jednostki organizacyjnej UPP d. kwotę netto 7) Jakość oferowanych asortymentów nie może być niższa niż produktów pochodzących z asortymentu oferowanego przez firmy wskazane w formularzu cenowym w kolumnie „Referencyjne parametry jakości.” Nazwa własna producentów została podana przykładowo ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania bądź posiadane urządzenia. Przez jakość zamawianych produktów Zamawiający rozumie wszelkie parametry określone w specyfikacji jakościowej, świadectwie kontroli jakości, certyfikatach , kartach charakterystyki bądź innych równoważnych dokumentach. Parametry te Zamawiający określa poprzez odniesienie do specyfikacji zawartych w katalogach i na stronach internetowych oraz wskazanie w formularzu cenowym numeru katalogowego danego produktu. 8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla każdej pozycji z załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę inny asortyment będzie pod względem cech jakościowych, eksploatacyjnych i technicznych odpowiadały produktom wskazanym przez Zamawiającego. Dlatego na potwierdzenie tego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest specyfikacja techniczna, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy bądź inny równoważny dokument określający parametry produktu proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania zawarte w SIWZ. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do pozycji wskazanej przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekreślić w formularzu cenowym parametry produktu (nr katalogowy, producent) wskazanego przez Zamawiającego i pod tymi parametrami wpisać proponowany produkt równoważny (nazwa producenta, numer katalogowy). Nie zastosowanie się do tego zapisu spowoduje odrzucenie oferty. Formularze cenowe nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 9) Zaproponowanie produktu o innych cechach i ilości jednostkowej niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 10) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą asortymentu będą jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy dla jednostek organizacyjnych Uczelni, określonych w załączniku nr 1 do umowy, odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 9:00 do 14:00. 11) Wykonawca zobowiązany jest do: a). samodzielnej dostawy b) powiadomienia (telefon, fax) odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; 12). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji – przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy 13) Zamówienie kierowane będzie bezpośrednio z jednostek organizacyjnych Uczelni 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zamawianego asortymentu zgodnie z zapisami rozdziału III pkt 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTOWY” - załącznik nr 1. b. „FORMULARZ CENOWY” - załącznik nr 2a i 2b. c. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 ustawy - załącznik nr 3; e. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach