Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem zakresu zamówienia na 22 zadania częściowe: 1) Zadanie nr 1. Dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego (Prusy). 2) Zadanie nr 2. Dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego (Garlica Murowana). 3) Zadanie nr 3. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Ochrony Środowiska Rolniczego Wydziału Rolniczo Ekonomicznego. 4) Zadanie nr 4. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa Wydziału Rolniczo-Ekonomicznego. 5) Zadanie nr 5. Dostawa środków ochrony roślin dla Instytutu Produkcji Roślinnej Wydziału Rolniczo-Ekonomicznego. 6) Zadanie nr 6. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Fizjologii Roślin Wydziału Rolniczo-Ekonomicznego. 7) Zadanie nr 7. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agrotechniki i Ekologii Rolniczej Wydziału Rolniczo-Ekonomicznego. 8) Zadanie nr 8. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej Wydziału Rolniczo Ekonomicznego. 9) Zadanie nr 9. Dostawa środków ochrony roślin dla Centrum Badawczego i Edukacyjnego Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. 10) Zadanie nr 10. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Ichtiobiologii i Rybactwa Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. 11) Zadanie nr 11. Dostawa środków ochrony roślin dla Instytutu Nauk Weterynaryjnych Zakładu Weterynarii, Rozrodu i Drobnostanu Zwierząt Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. 12) Zadanie nr 12. Dostawa środków ochrony roślin dla Instytutu Eksploatacji Maszyn, Ergonomii i Procesów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki. 13) Zadanie nr 13. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Technologii Owoców, Warzyw i Grzybów Wydziału Technologii Żywności. 14) Zadanie nr 14. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Sadownictwa i Pszczelnictwa Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa. 15) Zadanie nr 15. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Ochrony Roślin Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa. 16) Zadanie nr 16. Dostawa środków ochrony roślin dla Instytutu Biologii Roślin i Biotechnologii Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa. 17) Zadanie nr 17. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Dendrologii i Architektury Krajobrazu Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa. 18) Zadanie nr 18. Dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Roślin Ozdobnych Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa. 19) Zadanie nr 19. Dostawa środków ochrony roślin dla Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej UJ-UR. 20) Zadanie nr 20. Dostawa środków ochrony roślin dla Ośrodka Medycyny Eksperymentalnej i Innowacyjnej Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej UJ-UR. 21) Zadanie nr 21. Dostawa środków ochrony roślin dla Domu Studenckiego Nr II „Młodość”. 22) Zadanie nr 22. Dostawa środków ochrony roślin dla Studium Wychowania Fizycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić, każdą stronę parafować, a na ostatniej złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią osoby upoważnionej, 2) cena brutto w formularzu ofertowym odpowiada łącznej wartości brutto (kol. 6) formularza cenowego (załącznik nr 2.1 do SIWZ) – dotyczy każdego zadania częściowego osobno. 2. Formularz cenowy (załącznik nr 2.1 do SIWZ) 1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić, każdą stronę parafować, a na ostatniej złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią osoby upoważnionej, 2) w formularzu cenowym wykonawca wskaże cenę jednostkową brutto za konkretną, zamawianą ilość środka ochrony roślin (kol. 5) oraz łączną wartość brutto (kol. 6), 3) w przypadku oferowania produktu równoważnego, należy wypełnić kolumnę nr 7 formularza cenowego. 3. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) 1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić, każdą stronę parafować, a na ostatniej złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią osoby upoważnionej, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: https:// dzp.urk.edu.pl/index/site/4292 informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5. Oświadczenie składa się w oryginalne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach