Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Mickiewicza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 172 406 107 , fax. 172 406 108
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
ul. Mickiewicza 67
37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 172 406 107, fax. 172 406 108
REGON: 18762000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.lezajsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na siedem następujących części: Główny kod CPV: 15000000-8 Część nr 1 - Mięso, wędliny Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30-5 – Wędliny Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 - 800 wg zgłoszenia Zamawiającego Część nr 2 – Warzywa, owoce, jaja Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00-3 – Jaja Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 3 – Nabiał Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 – Produkty mleczarskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 4 – Pieczywo, ciasta Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciast, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 5 – Mrożonki, ryby Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9 – Warzywa mrożone 15.22.10.00-3 – Ryby mrożone Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek i ryb, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 1 raz w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 6 – Art. Ogólnospożywcze 15.20.00.00-0 – Ryby przetworzone i konserwowane 15.40.00.00-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. Ogólnospożywczych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 2 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 7 – Art. Garmażeryjne Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4 – Dania gotowe Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - według zamówienia, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 13/TP/23 - DOSTAWY PRZYPRAW ORAZ MAKARONUDO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
Dodano: 2024-04-22 - 13/TP/23 - DOSTAWY PRZYPRAW ORAZ MAKARONUDO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.01.2021- 30.06.2021 r.
Dodano: 2021-01-25 - Dostawa środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.01.2021-30.06.2021
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa żywności dla DPS w Sośnicy na II półrocze 2020r.
Dodano: 2020-06-01 - Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.07.2020 do 31.12.2020
Dodano: 2020-05-27 - Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku 01.01.2020-30.06.2020
Dodano: 2019-11-25 - Dostawy żywności dla DPS w Sośnicy I półrocze 2020r.
Dodano: 2019-11-21 - Dostawy żywności dla DPS w Sośnicy II półrocze 2019
Dodano: 2019-05-31 - Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysoku 01.07.2019- 31.12.2019
Dodano: 2019-05-27