Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 02.01.2019r. do 31.12.2019r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 28131 Solec-Zdrój, Zborów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 377 70 45 , fax. 0-41 377 70 45 wew. 26
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Zborów 112
    28131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 377 70 45, fax. 0-41 377 70 45 wew. 26
    REGON: 29411900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 02.01.2019r. do 31.12.2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 02.01.2019r. do 31.12.2019r." Wykaz produktów żywnościowych i ich ilość przewidziana do dostawy został podzielony na 9 części i określony w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki 3A-3I. Dostawy należy realizować dla części 1 - w dni robocze od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-7.30, dla części 2 - w dni robocze min. 2 razy w tygodniu - wtorek, piątekw godz. 7.00-10.00, dla części 3 - w dni robocze min. 3 razy w tygodniu - wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00, dla części 4-9 w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-10.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych - rolników indywidualnych aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty z tych baz. Wykonawcy, którzy złożyli w/w dokumenty w I postępowaniu DPS PN 1/2018, a nie utraciły one ważności (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dokumentów tych nie składają.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach