Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu. 2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 3 Formularz asortymentowy – cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15894000-1 – Przetworzone produkty spożywcze 15894300-4 – Produkty gotowe 4. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wraz z ofertą opis oferowanych produktów – wypełniony i podpisany (w części przeznaczonej dla Wykonawcy) Załącznik nr 3 do SIWZ– Wykonawca wskazuje nazwę asortymentu, skład zaoferowanych produktów – wg wymagań Zamawiającego oraz próbki zgodne z opisem w Załączniku nr 3 w celu oceny jakości w kryterium oceny ofert (rozdz. XII SIWZ) a) 5 szt. gołąbki z mięsem i ryżem b) 5 szt. krokiety z serem i pieczarkami c) 5 szt. pierogi ruskie d) 5 szt. pierogi leniwe e) 5 szt. pyzy z mięsem. 5. Dostarczany w opakowaniach przedmiot zamówienia musi posiadać na tych opakowaniach oznaczenia określające rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności oraz skład surowcowy i występujące alergeny. Produkty muszą być opisane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29). 6. Podane w Formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią maksymalne szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zrealizować w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia ilości dostarczonych towarów w sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ 3) Próbki, o których mowa w rozdziale V pkt 1.5) SIWZ 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz. IX SIWZ); 5) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotów trzecich (zgodnie z pkt 1.4) rozdz. IV SIWZ); 6) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach