Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa piwa do obiektów gastronomicznych Kolei Linowej „Czantoria” Sp. z o.o. w Ustroniu

Kolej Linowa Czantoria Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 35 50
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolej Linowa Czantoria Sp. z o.o.
    3 Maja 130
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 33 854 35 50
    REGON: 07270737300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czantoria.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa piwa do obiektów gastronomicznych Kolei Linowej „Czantoria” Sp. z o.o. w Ustroniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa piwa przez okres 3 lat od dnia zawarcia umowy dostawy artykułów spożywczych do obiektów gastronomicznych Kolei Linowej Czantoria Sp. z o.o. w ilości: a) 480 hl (słownie czterysta osiemdziesiąt hektolitrów) w 30 l kegach , w tym: i. 420 hl (słownie czterysta dwadzieścia hektolitrów) piwa jasnego, ii. 60 hl (słownie sześćdziesiąt hektolitrów) piwa niszowego, oraz b) 4 500 (słownie cztery tysiące pięćset) sztuk butelek piwa jasnego o pojemności 0,5l i c) 4.500 (słownie cztery tysiące pięćset) sztuk puszek piwa jasnego o pojemności 0,5l. 3.2. Udostępnienie Zamawiającemu sezonowego lub całorocznego lokalu tymczasowego. 3.3. Udostępnienie Zamawiającemu urządzeń do sprzedaży piwa w systemie KEG w ilości 2 sztuki. 3.4. Udostępnienie Zamawiającemu nalewaków do piwa podwójnych wraz z schładzarką - 6 sztuk. 3.5. Udostępnienie Zamawiającemu firmowych lodówek w ilości – 7 sztuk, tj.: a) Lodówki zewnętrzne zamykane 500 - 600 litrów - 2 sztuki b) Lodówki barowe małe 50 - 60 litrów - 3 sztuki c) Lodówki wewnętrzne 500 - 600 litrów - 2 sztuki d) Udostępnienie Zamawiającemu mebli ogrodowych ( krzeseł/ław, stolików ) w ilości 50 kompletów oraz parasoli 3,5 metra - 12 sztuk 3.6. Udostępnienie Zamawiającemu mebli (stoły+ ławy) wewnętrzne – 20 kompletów. 3.7. Udostępnienie Zamawiającemu podgrzewaczy do piwa grzanego w formie beczki dębowej 20-30 litrów - 4 sztuki. 3.8. Udostępnienie Zamawiającemu neonów barowych na zestawy promocyjne - 3 sztuki. 3.9. Udostępnienie Zamawiającemu wyposażenia według bieżących potrzeb w postaci: a) Tace barmańskie b) Przepaski c) Otwieracze d) Serwetniki e) Przyprawniki 3.10. Udostępnienie Zamawiającemu odzieży wierzchniej firmowej dla pracowników (koszulki, koszule, kamizelki, polary, kurtki, czapki) w ilości 20 kompletów. 3.11. Przekazanie materiałów informacyjnych w zakresie standardów Dostawcy co do sposobu magazynowania oraz dostarczania produktów Wykonawcy. 3.12. Przeprowadzenie szkoleń dla Pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego serwowania produktów Dostawcy. 3.13. Współpraca z działem marketingu w kwestii wspólnych kampanii promocyjnych i reklamy. 3.14. Zagwarantowanie Zamawiającemu serwisu urządzeń oraz rozpatrywania reklamacji w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. 3.15. Udostępnienie wszelkich składników rzeczowych oraz materiałów informacyjnych i promocyjnych, a także przeprowadzenie szkoleń, o których mowa od pkt. 3.2. do pkt. 3.14. będzie nieodpłatne i zostanie każdorazowo potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy i Przedstawiciela Zamawiającego 3.16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15961000-2 Piwo 3.17. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe (posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne) dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia (tj. w szczególności w momencie dostawy minimum 180 dni). Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1541). 3.18. Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu. 3.19. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, ul. 3 Maja 130, 43-450 Ustroń. 3.20. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. 3.21. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony środkiem transportu przystosowanym do przewozu tego typu towaru. 3.22. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. 3.23. W przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej jego wartości, Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji dotyczy zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia na dostawę do: a) 240 hl (słownie dwieście czterdzieści hektolitrów) w 30 l kegach w tym: i. 180 hl (słownie sto osiemdziesiąt hektolitrów) piwa jasnego ii. 60 hl (słownie sześćdziesiąt hektolitrów) piwa niszowego, oraz b) 3.000 (słownie trzy tysiące) sztuk butelek piwa jasnego o pojemności 0,5l i c) 3.000 (słownie trzy tysiące) sztuk puszek piwa jasnego o pojemności 0,5l. na zasadach: d) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może, lecz nie musi skorzystać, e) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy, f) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, g) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ. h) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe w ramach zamówienia podstawowego. 3.24. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe telefonicznie z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 8.30 w ciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia towaru w dniu następnym do godziny 14.00. 3.25. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.26. Obowiązki Zamawiającego: a) zapewnienie wyłącznej sprzedaży piwa Wykonawcy w obiektach gastronomicznych Zamawiającego z wyjątkiem 10 dni w ciągu roku, b) umieszczenie w obiektach gastronomicznych na zasadzie wyłączności materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących piwa Wykonawcy, materiałów z informacją o prowadzanych promocjach produktów Wykonawcy, c) zapewnienie ciągłej widoczności określonych materiałów promocyjnych i materiałów z informacjami o produktach Wykonawcy, szczególnie poprzez nie zastawianie ich innymi produktami, materiałami, wyposażeniem lokalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15961000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zezwolenie wydane na podstawie art. 9¹ ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 1356 ze zm.) na obrót hurtowy napojami alkoholowymi o zawartości do 4,5 % alkoholu oraz na piwo
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Druk OFERTA zgodnie z Załącznikiem nr 1 SIWZ oraz Załączniki nr 2, 3, 4 i 5 SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 3) Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 9) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną