Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus do kotłowni Zespołu Szkół nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim - 2016 rok

Zespół Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Szkolna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7755974, 775 47 18 , fax. 022 7755974
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Szkolna 3 3
    05-102 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7755974, 775 47 18, fax. 022 7755974
    REGON: 14152052300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3nowydwormaz.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół publiczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus do kotłowni Zespołu Szkół nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim - 2016 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy pelletu drzewnego w 2016 roku - w szacunkowej ilości 160,00 ton spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus, o wartości opałowej nie mniejszej niż 17 MJ/kg, wraz z załadunkiem, dostawą specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu pelletu (autocysterną), jego rozładunkiem do magazynu (zbiorników) za pomocą złącza pneumatycznego w kotłowni przy Zespole Szkół nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Szkolnej 3. Jednorazowa dostawa będzie wynosiła około 16,00 ton pelletu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs3nowydwormaz.bip.eur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach