Gmina Kościelisko ogłasza przetarg
- Adres: 34511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 079 100
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
ul. Strzelców Podhalańskich 44
34511 Kościelisko, woj. małopolskie
tel. 182 079 100
REGON: 49052655000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu, na potrzeby budynku ośrodka zdrowia w Kościelisku, remizy OSP Koscielisko oraz budynku wielofunkcyjnego w Dzianiszu, Gmina Kościelisko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pelletu drzewnego, workowanego, na sezon grzewczy 2018/2019 do budynku Ośrodka Zdrowia w Kościelisku, remizy OSP Kościelisko oraz budynku wielofunkcyjnego w Dzianiszu, w łącznej ilości ok. 120 ton. 3.1.1. Pellet - wymagania jakościowe: • surowiec jednorodny • zawartość popiołu – max. 0,5 %; • minimalna wartość opałowa min. 18 MJ/kg • wilgotność – max. 8% • średnica – 6-8 mm • powinien odpowiadać normom certyfikatu ENplus lub DINplus lub równoważnych 3.1.2. Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na pellet na podstawie zużycia w sezonie opałowym 2017/2018 oraz prognozowanego zużycia dla nowo wybudowanego budynku i nowej kotłowni w remizie OSP Kościelisko. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmia-nie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 3.1.3. Pellet będzie dostarczany w workach na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do: • kotłowni Ośrodka Zdrowia 34-511 Kościelisko oraz • kotłowni budynku wielofunkcyjnego w 34-514 Dzianisz oraz • remizy OSP Kościelisko, 34-511 Kościelisko 3.1.4. Zamawiający określa jednorazową dostawę pelletu na poziomie min. 3 ton max. 18 ton . 3.1.5. Wykonawca będzie dostarczał pellet na zlecenie złożone telefonicznie lub drogą elektroniczną. 3.1.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość pelletu w terminie do 4 dni roboczych od złożenia zlecenia, o którym mowa w pkt 3.1.5 3.1.7. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 lub innym ustalonym z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia. 3.1.8. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć: aktualny certyfikat jakości pelletu, w for-mie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 3.1.9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczanego pelletu zgodną z wymaganiami przedmiotu zamówienia. 3.1.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego realizacji zamówienia lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wyładunku. 3.1.11. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeń-stwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji zamówienia norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca. 3.1.12. Wykonawca jest zobowiązany do: 3.1.12.1. zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 3.1.12.2. sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zama-wiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych rosz-czeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. 3.2 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) 09111400-4 - Paliwa drzewne 3.3 Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych- nie dotyczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty – ew. pełnomoc-nictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realiza-cji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykaza-nia braku pod-staw do wykluczenia z postępo-wania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadcze-nie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapita-łowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie za-mó-wienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton
Dodano: 2024-02-13 - Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości 160 ton na rok 2023.
Dodano: 2023-01-13 - „Dostawy pelletu z trocin do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w roku 2023”
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa pelletu do budynków użyteczności publicznej w gminie Zawoja w sezonie 2022/2023 (II)
Dodano: 2022-10-12 - „Dostawa opału – pellet drzewny w ilości 200 ton z prawem opcji 100 ton oraz biomasy z drewna twardego w ilości 100 ton z prawem opcji 50 ton”
Dodano: 2022-08-16 - „Dostawa opału – pellet drzewny w ilości 200 ton z prawem opcji 100 ton oraz biomasy z drewna twardego w ilości 100 ton z prawem opcji 50 ton”
Dodano: 2022-07-14 - Dostawa pelletu drzewnego w ilości 1 600 ton dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa opału- pellet drzewny w ilości 600 ton z prawem opcji 200 ton
Dodano: 2020-08-20 - Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu, w sezonach 2020/2021 oraz 2021/2022 .
Dodano: 2020-08-05 - Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu, na potrzeby budynku ośrodka zdrowia w Kościelisku, remizy OSP Kościelisko oraz budynku wielofunkcyjnego w Dzianiszu, Gmina Kościelisko.
Dodano: 2019-10-02