Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych , maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2019 roku

Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, Plac Dominikański
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 750 025 , fax. 166 750 022
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu
    Plac Dominikański 3
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 750 025, fax. 166 750 022
    REGON: 65094538400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych , maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : sukcesywna dostawa w 2019 r. paliw płynnych ( oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 ) do pojazdów służbowych , maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych, w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Zamawiający nie przewiduje zakupu paliw przy użyciu kart paliwowych. Przewidywane zapotrzebowanie na zakup paliw w 2019 r. wynosi : - olej napędowy ON w ilości do 30.000 litrów - benzyna bezołowiowa w ilości do 7.000 litrów Podane ilości paliw są ilościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do kierowania przez Wykonawcę roszczeń do Zamawiającego dot. ilości paliw faktycznie zakupionych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym – w przypadku gdy z przyczyn ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych okoliczności nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 2. Zamówienie będzie realizowane w postaci świadczeń cząstkowych sprzedaży i tankowania w ilościach pokrywających bieżące potrzeby zamawiającego na podstawie jego dyspozycji. Tankowania będą się odbywały bezpośrednio do pojazdów służbowych , maszyn i urządzeń zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać paliwa spełniające wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2015 r. poz. 1680). 4. Wykonawca zobowiązuje się okazywać Zamawiającemu , na każde żądanie , certyfikat jakości paliwa oraz dokument określający źródło paliwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia ( koncesję) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2017 r., poz. 220)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca powinien załączyć do oferty Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega w zakresie wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu – kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 3.wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 4.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu , wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów (art. 26 ust. 2f). 6. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza - przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu -właściwie potwierdzoną kopię koncesji uprawniającej wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2017 r., poz. 220) – przy czym koncesja musi być ważna przynajmniej do 31.12.2019 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach