Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potzreb ZDP w Bełżycach

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    Żeromskiego 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potzreb ZDP w Bełżycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach” w ramach udzielenia zamówienia publicznego na bezgotówkowy i sukcesywny zakup paliw płynnych, w ilościach detalicznych, na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lubline z/s w Bełżycach. 2. Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o trzy placówki terenowe – obwody drogowe, które mają swoje siedziby wyszczególnione w pkt. 3.1. SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów, zużycia w minionym roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w pkt. 3, co nie będzie skutkowało odstąpieniem od umowy i nie spowoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt. 3.1. łącznej ilości paliwa. 4. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Paliwa i materiały eksploatacyjne winny spełniać wszelkie wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. 5. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy obowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 755 z późn. zm.). 6. Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu. 7. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych, które określają wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli, jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy. 8. Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże Wykonawcy, po rozstrzygnięciu przetargu. Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw. 9. Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa, co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym. Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, np. elektroniczne karty paliwowe. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do zapewnienia takich kart na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każdą jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilości i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN, umożliwiać dokonywanie płatności za każdy rodzaj paliwa, czy też materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy elektroniczne karty i określi zasady posługiwania się nimi. 10. Płatność za paliwa będzie dokonywana raz w miesiącu, po złożeniu do zamawiajacego prawidłowo sporządzonej faktury. 11. Szczegółowe ilości i zakres zamówienia do wykonania, zawiera kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ” i z obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy w zakresie warunku określonego w pkt 5.1 SIWZ wykażą, że posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wadanej zgodnie z ustawą dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 755 z późn. zm.), w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 3) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji uproszczonej wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1a – 1c do SIWZ, który musi być zgodny z wzorem kosztorysu ofertowego, bowiem stanowi treść oferty wykonawcy ze względu na przyjęcie wynagrodzenia kosztorysowego. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.5. Oświadczenie dot. RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach