Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w ilości 90000 litrów

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych"Prząśnik" ogłasza przetarg

  • Adres: 59243 Brennik, Brennik
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 580 316 , fax. 768 580 298
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych"Prząśnik"
    Brennik 24
    59243 Brennik, woj. dolnośląskie
    tel. 768 580 316, fax. 768 580 298
    REGON: 84133700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsprzasnik.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w ilości 90000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb zamawiającego) dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w ilości 90000 litrów. 2.Dostarczany olej musi odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w załączniku nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Wymagane/oferowane parametry techniczne oleju opałowego. 3.Kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 09100000-0; 09135100-5. 4.Zamawiający dysponuje jednym zbiornikiem o pojemności ok.50 tys. litrów. 5.Dostawca (Wykonawca) wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania będzie zobowiązany do wykonywania sukcesywnych dostaw zamówionej ilości oleju własnym transportem i na swój koszt do zbiornika oleju zlokalizowanego pod adresem siedziby Zamawiającego. Wielkość pojedynczej dostawy w zależności od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego może wahać się od około 10 tys. litrów do 25 tys. litrów. 6.Zamawiający o terminie kolejnej dostawy będzie informował Dostawcę telefonicznie (a następnie przez przesłanie potwierdzenia zamówienia faksem lub e-mailem) z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, podając jednocześnie ilość oleju jaką zamierza zakupić. 7.Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków realizacji zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych, w tym oleju opałowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć bez wezwania najpóźniej w terminie do 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na załączniku nr 4), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: oświadczenie to Wykonawca jest zobowiązany złożyć na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp (w oryginale) najpóźniej w terminie do 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdziale XIII, pkt. 6 lub jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, wcześniej wraz z ofertą. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z nich składa dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo dołączają do oferty. 4.Oferta ponadto powinna zawierać wszystkie wymagane na czas złożenia oferty dokumenty, oświadczenia, załączniki, o których mowa w treści niniejszej SIWZ, a w szczególności ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ oraz dołączyć do oferty załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach