Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego ( grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, Zamkowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3261322, , fax. 91 3261429
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    Zamkowa 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3261322, , fax. 91 3261429
    REGON: 811685510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego ( grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego ( grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin. 2. Wymagania w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia : 1) Olej dowożony będzie do wyznaczonych miejsc po uprzednim zamówieniu telefonicznym. 2) Dostarczany olej opałowego winien odpowiadać Polskiej Normie (wg PN-C-96024:2011 – L 1), o następujących parametrach:  wartość opałowa minimalna - 42,6 MJ/kg  gęstość w temperaturze 15ºC, maksymalna - 860 kg/m³  lepkość kinematyczna w temp. 20ºC, maksymalna - 6,0 mm²/s  temperatura zapłonu, minimalna - 56ºC  pozostałość po spopieleniu, maksymalna - 0,01% m/m  zawartość siarki, maksymalna - 0,1%  zawartość wody, maksymalna - 200mg/kg  zawartość zanieczyszczeń stałych, maksymalna - 24mg/kg  temperatura płynięcia, maksymalna - -20ºC  barwa - czerwona 3) Szacunkowa łączna ilość oleju opałowego w okresie obowiązywania umowy wynosi ok . 153 600 litrów, w tym do odbiorców: a) Publicznej Szkoły Podstawowej, w Kołczewie, im. B. Chrobrego, ul. Zwycięstwa 3, 72-514 Kołczewo – 50 400 l , b) Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, Mickiewicza 2d, 72-510 Wolin -43 200 l ( adres dostawy: Sierosław 34, 72-514 Kołczewo ( budynek byłego Publicznego Gimnazjum w Sierosławiu), c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu, Dargobądz 89, 72-510 Wolin – 36 000 l, d) Publicznej Szkoły Podstawowej w Troszynie, Troszyn 15, 72-510 Wolin – 24 000 l. 4) Do każdej partii zamówionego oleju należy dołączyć "Świadectwo jakości" oraz dokument o obowiązujących aktualnie cenach hurtowych oleju opałowego (grzewczego), dostępnych na stronie internetowej producenta. 5) Wykonawca będzie naliczał należności za każdorazową dostawę wg wskazań licznika na cysternie oraz cen hurtowych obowiązujących u producenta PKN ORLEN, publikowanego na stronie internetowej: www.orlen.pl, w dniu dostawy z uwzględnieniem współczynnika narzutu Wykonawcy, określonego w Formularzu cenowym Do cen doliczony zostanie podatek VAT wg. stawki obowiązującej w dniu sprzedaży. 6) W przypadkach budzących wątpliwości, co do jakości towaru Zamawiający zleci uprawnionej jednostce zbadanie właściwości dostarczonej partii oleju w zakresie wymagań technicznych. Dodatkowe badania obciążą: - w przypadku potwierdzenia zgodności ze świadectwem jakości – Zamawiającego, - w przypadku niezgodności ze świadectwem jakości – Wykonawcę. Zakwestionowane przez Zamawiającego partie dostarczonego oleju nie spełniające wymogów technicznych, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy a wystawiony rachunek za dostawę nie zostanie opłacony. Wadliwą partię Wykonawca zabierze we własnym zakresie od Zamawiającego w terminie 1 dnia od daty powiadomienia o złej jakości dostawy. Po tym terminie Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami składowania materiału. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w: - Tomie II - ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY oraz - TOMIE III SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł ( słownie : trzy tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Wolinie nr 67 9393 0000 0000 0156 2000 0050 (w tytule przelewu należy wpisać: WADIUM: ZP. 271. 22. 2018.HP ) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gmina Wolin, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Wolinie, 72- 510 Wolin, ul. Zamkowa 23. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie Wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Wolinie z siedzibą przy Zamkowej 23 , 72-510 Wolin - przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 14:00. 5. Nie ma obowiązku załączać dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej do oferty (w przypadku, gdy wadium zostanie zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego, o czym mowa w pkt 4. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. ( tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 755)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III. 2) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III. 5) Ogłoszenia, przy czym; 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w III. 1 Ogłoszenia , 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w III.4 Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach