Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego z

Gminny Zakład Komunikacyjny w Rędzinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-240 Rudniki, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3279588
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunikacyjny w Rędzinach
    ul. Dworcowa 8
    42-240 Rudniki, woj. śląskie
    tel. 34 3279588
    REGON: 15001285700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.redziny.pl; redziny.4bip.pl/gzk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju napędowego z
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zakładowej stacji paliw zamawiającego w Rudnikach przy ul. Dworcowej 8 oleju napędowego przeznaczonego do napędu silników o zapłonie samoczynnym. 2. Zamawiający nie przewiduje złożenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. 3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie zamawiającego, nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zlecenia w ilościach jednorazowych : 5.000 do 8.000 litrów. 4. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy własnymi lub wynajętymi autocysternami na jego koszt i ryzyko do stacji paliw Zamawiającego w Rudnikach ul. Dworcowej 8 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 13.30. 5. Dostarczany olej napędowy musi posiadać parametry techniczne (jakościowe) dopuszczające produkt do obrotu zgodne z normą PN-EN 590:2013-12 oraz zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz.1680) w okresie obowiązywania umowy tj. dwanaście miesięcy od dnia podpisania umowy na dostawę oleju napędowego, w ilości maksymalnej: do 180.000 litrów. 6. W przypadku zmiany norm i przepisów określonych w pkt 3.5. oferowany olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami. 7. Przez cały okres trwania umowy stała jest wysokość upustu zaoferowana w Formularzu oferty przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu konieczności wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia, ani jakakolwiek kara umowna czy też odszkodowanie. 9. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą przy rozliczeniu w temperaturze rzeczywistej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5.000,- złotych ( słownie : pięć tysięcy złotych 00/100 groszy ). 2.Wadium należy wnieść do dnia 12.12.2018 r. do godziny 9:00 w : - pieniądzu - na konto Zamawiającego : 45 1020 1664 0000 3202 0028 3176 ( za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu na konto zamawiającego ); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych ; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r.Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3.W przypadku wpłaty wadium przelewem bankowym na konto zamawiającego na kopii dowodu wpłaty należy zamieścić adnotację dotyczy przetargu na dostawę oleju napędowego. 4.Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi i dystrybucję oleju napędowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2)Wypełniony załącznik nr 2 do siwz, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach siwz; 3)Wypełniony załącznik nr 3 do siwz, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 5.2 oraz 5.3 siwz; 4)Dowód wpłaty wadium; 5)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 6)Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) Pozostałe dokumenty, tj. wymienione w siwz wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia” (Dz. U. z 2016 r. Poz. 1126). UWAGA: Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, będą musieli złożyć odpowiednio: wykonawca, (w przypadku składania oferty wspólnej – każdy ze wspólników konsorcjum) oraz podmioty, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach