Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2019 roku”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS OGÓLNY: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o. o. w 2019 roku”. 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 olej napędowy 09132100-4 benzyna bezołowiowa II. OPIS SZCZEGÓŁOWY: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: A. ZADANIE NR 1 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości do 85 000 litrów (dm³) do wolnostojącego zbiornika paliw Zamawiającego o pojemności 5 000 lit. (dm³) znajdującego się na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie. 2. Podane ilości oleju napędowego, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zamawianego oleju napędowego mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości oleju napędowego Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Wykonawca gwarantuje jakość paliw, spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i wymogi określone w normach PN-EN 590. 4. Olej napędowy musi posiadać aktualny atest/świadectwo jakości przy każdej dostawie. 5. W skład rzeczowego zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie zamawiającego w olej napędowy autocysterną Wykonawcy wraz z tankowaniem do zbiornika zamawiającego w czasie trwania umowy. 6. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony olej napędowy do oczyszczalni ścieków przy ul. Lipowej w Muszynie oraz tankował znajdujący się tam zbiornik należący do Zamawiającego o pojemności 5 000 litrów, wszystko na koszt Wykonawcy, nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wydanie i odbiór zamówionego oleju napędowego będą następowały w od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:00 - 14:00. 7. Dostawa powinna odbywać się w plombowanych zbiornikach, każda komora pojazdu - cysterny. 8. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych czyli według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych znajdujących się na pojeździe -cysternie. 3. Cenę jednostkową netto 1 000 litrów oleju napędowego dla danej dostawy będzie stanowił iloczyn stałego współczynnika ceny podanego w ofercie Wykonawcy i ceny hurtowej 1 000 litrów oleju napędowego (Olej napędowy ekodiesel) z dnia dostawy ogłaszanej na stronie PKN ORLEN. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy paliwa autocysternami wyposażonymi w drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z informacjami o temperaturze i ilości dostarczonego oleju napędowego. 5. Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat pojemniki do prób oleju napędowego z możliwością plombowania, które będą zgodne z obwiązującymi wymogami i przepisami w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości oleju napędowego w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 olej napędowy B. ZADANIE NR 2 1. Przedmiotem umowy jest zaopatrywanie Zamawiającego w benzynę bezołowiową w łącznej ilości 8 000 litrów w formie tankowania samochodów i sprzętu silnikowego na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Podane ilości benzyny bezołowiowej, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości benzyny bezołowiowej mogą być mniejsze. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości benzyny bezołowiowej Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia finansowe. 3. Zakup benzyny bezołowiowej będzie realizowany sukcesywnie w ilościach odpowiadających potrzebom Zamawiającego w stacjach paliwowych należących do Wykonawcy. Zakup benzyny będzie się odbywać w oparciu o sprzedaż bezgotówkową. 4. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupu paliw co najmniej 6 dni w tygodniu. W szczególności Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw, która winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie tj. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna. 5. Wykonawca gwarantuje jakość benzyny bezołowiowej zgodniej z polskimi normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ze złożoną ofertą. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości benzyny bezołowiowej w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 15% (dalej "Ilość opcjonalna") - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09132100-4 Benzyna bezołowiowa Równoważność: w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia. Informacje zawarte oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. ppkt. 1), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach