Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Masłowice w 2021 roku

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 874 625 , fax. 447 874 615
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97-515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 447 874 625, fax. 447 874 615
    REGON: 59064810300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Masłowice w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wyładunek 54 000 L oleju napędowego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie zakup oleju napędowego w mniejszej ilości, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zlecenia wysłanego pisemnie, e-mail, faxem lub za pośrednictwem telefonu, w którym zostanie określona ilość zamawianego oleju napędowego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia paliwa w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. 7:30 – 14:30. W przypadku zwłoki Wykonawcy w dostarczeniu żądanej partii oleju, trwającej ponad 4 dni Zamawiający dokona zakupu oleju napędowego we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wydania przez Wykonawcę paliwa, Zamawiający zatankuje na koszt Wykonawcy na innej, najbliższej stacji paliw. Wykonawca będzie dostarczał i dokonywał rozładunku przedmiotu umowy na własny koszt, własnymi autocysternami posiadającymi cyfrowe dystrybutory, gwarantujące dokładność spustu paliwa i aktualną ich legalizację. Ilość dostarczonego oleju napędowego ustalona zostanie wg wskazań tych dystrybutorów i zostanie uwidoczniona na dowodzie dostawy podpisanym przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy odpowiadał polskim normom jakościowym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 660 z późn. zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1233 z późn. zm.) oraz wydanych na podstawie powyższych ustaw rozporządzeniach, w tym w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680), Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2020 r., poz. 727) oraz normie PN-EN 590+A1:2017-06/Ap1:2017-11E – Paliwa do pojazdów samochodowych – oleje napędowe. Wymagania i metody badań. Zamawiający z uwagi na brak możliwości magazynowania oleju napędowego wymaga, aby olej napędowy tankowany był partiami do nieodpłatnie użyczonego mu przez Wykonawcę zbiornika z atestowanym urządzeniem pomiarowym (dystrybutorem) o pojemności nie mniejszej niż 5 000 L. Zbiornik na paliwo Wykonawca dostarczy, wyładuje i zainstaluje we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (w miejscowości Masłowice) w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia gotowości do jego przyjęcia przez Zamawiającego. Zgłoszenie gotowości przyjęcia zbiornika na paliwo nastąpi na podstawie zlecenia wysłanego pisemnie, e-mail, faxem lub za pośrednictwem telefonu. W ramach bezpłatnego użyczenia zbiornika, o którym mowa powyżej, Wykonawca zapewni również w okresie trwania umowy bezpłatne przeglądy okresowe stanu technicznego zbiornika wraz z kalibracją licznika (w każdym przypadku zgłoszenia wątpliwości co do poprawności jego wskazań), bezpłatny serwis oraz inne czynności niezbędne do zachowania prawidłowego funkcjonowania zbiornika. Zbiornik na paliwo musi posiadać na wyposażeniu min. trzycyfrowy licznik pojedynczego tankowania oraz licznik sumujący z możliwością kalibracji oraz spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz. U. z 2001, nr 113, poz. 1211). Wykonawca w dniu dostawy zbiornika na paliwo przekaże Zamawiającemu: - szczegółową instrukcję obsługi (eksploatacji) dostarczonego zbiornika, - ważne dopuszczenie biegłego z zakresu pożarnictwa, - wymagane dokumenty dozoru technicznego dopuszczające zbiornik do eksploatacji oraz przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie jego eksploatacji. Zamawiający będzie użytkował zbiornik w okresie obowiązywania umowy, a po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego opróżnienia zawartości zbiornika z ostatniej dostarczonej przez Wykonawcę partii paliwa, Wykonawca w terminie maksymalnie 3 dni roboczych odinstaluje i odbierze zbiornik od Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w okresie użytkowania przez Zamawiającego uszkodzenia zbiornika nie nadającego się do naprawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt nowy zbiornik zgodny z w/w wymaganiami zawartymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi (wymagana na podstawie art. 46 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r., o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r., poz. 2168 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570) Wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zdolność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli, tj. jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów); 4. przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach