Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie 2. Zamówienie zostało podzielone na 5 (pięć) Części. 2.1. Część 1 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 1 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3a do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4a do SIWZ - w odniesieniu do Części 1 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19a lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2.2. Część 2 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 2 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 2 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00. 2.3. Część 3 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 3 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3c do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 3 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00. 2.4. Część 4 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 4 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3d do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 4 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 18f. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00. 2.5. Część 5 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 5 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach (w przypadku materiałów malarskich i budowlanych z informacją o terminie ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy), chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały malarskie, budowlane i narzędzia muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3e do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4c do SIWZ - w odniesieniu do Części 5 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 10 oraz przy ul. Michałkowickiej 105. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5 nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta odnoszącą się do danej Części musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ, Dodatek nr 1b do SIWZ, Dodatek nr 1c do SIWZ, Dodatek nr 1d do SIWZ, Dodatek nr 1e do SIWZ b) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 4a do SIWZ w odniesieniu do Części 1 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4b w odniesieniu do SIWZ do części 2 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4c w odniesieniu do SIWZ do części 3 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4d w odniesieniu do SIWZ do części 4 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4e w odniesieniu do SIWZ do części 5 (Załącznik nr 1 do oferty) c) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty). d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 3 do Oferty) e) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.2.1 Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. 2.2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów lub oświadczeń składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, dotyczące Wykonawcy, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 5.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 6. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 7. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach