Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych niniejszym zamówieniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych, będących jednocześnie płatnikami umowy: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 50 97 NIP: 8652063924, REGON: 005660296 2) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1 w Stalowej Woli ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 844-72-90 NIP: 8652557193 , REGON: 180799029 3) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 w Stalowej Woli ul. Melchiora Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 844-00-64, tel. kom. 793-862-890 NIP: 8652557201, REGON: 180799012 4) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Romana Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427287, REGON: 000837413 5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Prymasa Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 11 86 NIP: 865 14 26 997, REGON: 000837420 6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 11 87 NIP: 8651427270, REGON: 000837436 7) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 810 94 94 NIP: 865 14 50 665, REGON: 000837442 8) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 49 22 NIP: 865 14 50 926, REGON: 001321670 9) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 28 86 NIP: 865 14 51 328, REGON: 830003591 10) Przedszkole Nr 1 ul. Niezłomnych 2A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 57 96 NIP: 865 15 20 325, REGON: 830220609 11) Przedszkole Nr 2 ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 55 92 NIP: 865 15 20 354, REGON: 830220615 12) Przedszkole Nr 3 ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842-33-56 NIP: 8651494378, REGON: 830220696 13) Przedszkole Nr 4 ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 58 03 NIP: 865 17 33 311, REGON: 830220704 14) Przedszkole Nr 5 ul. Mieszka I-go 5, 37-464 Stalowa Wola, tel. (15) 844 03 25 NIP: 865 17 76 579, REGON: 830220710 15) Przedszkole Nr 6 ul. Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 15 842 00 20 NIP: 865 14 94 792, REGON: 830220727 16) Przedszkole Nr 7 ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 49 58 NIP: 865 15 01 813, REGON: 830220733 17) Przedszkole Nr 9 Al. Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 844 32 61 NIP: 865 14 94 800, REGON: 830220740 18) Przedszkole Nr 10 Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 35 74 NIP: 865 15 20 377, REGON: 830220756 19) Przedszkole Nr 11 Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 21 73 NIP: 865 14 94 384, REGON: 830220762 20) Przedszkole Integracyjne Nr 12 ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola, tel. (015) 842 32 05 NIP:865-15-00-311, REGON:830220779 21) Przedszkole Nr 15 ul. Obrońców Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 49 03 NIP: 865 15 22 034, REGON: 830220791 22) Przedszkole Nr 18 ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 824 11 11 NIP: 865 14 27 264, REGON: 830220816 23) Żłobek Miejski w Stalowej Woli Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 842 57 09 NIP: 865 15 09 832, REGON: 830009100 24) Miejski Żłobek Integracyjny ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola, tel. (15) 819 40 55 NIP: 865 25 65 324, REGON: 365876488 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo–cenowy b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola. 4. Szczegółowe wymagania jakościowe oraz terminy sukcesywnych dostaw dla wszystkich, jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych przedmiotowym zamówieniem, zostały zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych Zamawiających, własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek wraz z wniesieniem następuje do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Wykonawca na życzenie Zamawiającego nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek, transporterów itp. (przy każdorazowej dostawie) do czasu kolejnej dostawy. 7. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). 8. Skład produktów nie może posiadać konserwantów, sztucznych barwników itp. Dostarczane produkty powinny posiadać I klasę jakości. 9. Dostawy będą realizowane systematycznie w formie zamówień cząstkowych w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego w terminie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, e-mailowym lub osobistym poszczególnych Zamawiających/jednostek organizacyjnych. 10. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu wymienionego w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkim wskazanym w SIWZ Zamawiającym przysługuje prawo zamówienia wszelkich, wymienionych produktów w Formularzu rzeczowo - cenowym – Załącznik nr 1 (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych. 11. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji umowy. 12. W razie dostarczenia produktów niespełniających wyżej wymienionych warunków (towar nieświeży, z oznakami zepsucia, pleśni, o nieodpowiednim zapachu), Zamawiający sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające wymogi w ciągu min. 1 godziny a maksymalnie 8 godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego faksem, drogą e-mailową, telefonicznie bądź osobiście z informacją o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej. Czas reklamacji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (Kt).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz ofertowy 2) Formularz rzeczowo – cenowy - Załącznik nr 1. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4; 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach