Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42400 Zawiercie, ul. Rzemieślnicza
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 721 573 , fax. 326 722 256
- Data zamieszczenia: 2018-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Rzemieślnicza 9
42400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 326 721 573, fax. 326 722 256
REGON: 68647085927
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu wraz z rozładunkiem w DPS Zawiercie, ul. Rzemieślnicza 9 (magazyn), wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Ilości towarów podane w tabeli 1 stanowiącej załącznik nr 2, stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego. Tabela ta stanowi zestawienie kosztów. 2) Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i podroby mięsne; 15131130-5 Wędliny; 15112000-6 Drób. 3) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 2. Wymagania wobec Wykonawcy w zakresie realizowanych dostaw towarów: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 2) Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, systemem HACCAP oraz prawem żywnościowym, warunkami określonymi w SIWZ (zgodną z zamawianą jednostką objętościową lub wagową) oraz musi posiadać: - nazwę producenta, - aktualny termin przydatności do spożycia, - wartość odżywczą, - skład, 3) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku w magazynie DPS Zawiercie. 4) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 6) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. 7) W wyjątkowych sytuacjach zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu oraz ilości zamawianych produktów. Powyższa zmiana musi być uzgodniona przez obie strony. 8) W przypadku dostarczenia towaru: a) z wadami jakościowymi - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad. b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Zamawiający może odmówić jego przyjęcia. c) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy. d) z opóźnieniem w terminie dostawy – Zamawiający może odmówić jej przyjęcia. e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi (okres przydatności do spożycia) podczas jego magazynowania, Zamawiający zwróci go do dyspozycji Wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ 1 Załącznik nr 1: Formularz ofertowy. Załącznik nr 2 Zestawienie kosztów (tabela nr 1). Załącznik nr 3: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art 22 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Załącznik nr 4: Oświadczenie w związku z art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. oraz ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (grupa kapitałowa), Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków RODO 5. Załącznik nr 5: Wzór umowy. 6.Załącznik nr 6: Klauzula informacyjna Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą wędlin i mięsa na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu, w podziale na 4 części
Dodano: 2024-04-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 Koniakowie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-31 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iłownicy w 2024 r.
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Woli w 2024 roku
Dodano: 2024-02-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Miedźnej
Dodano: 2024-02-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego Nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2024.
Dodano: 2024-01-31 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli na rok 2024
Dodano: 2024-01-31 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Dąbrowskiej w Jaworzu w 2024 r
Dodano: 2024-01-27 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Rudolfa Gila w Świętoszówce w 2024 r.
Dodano: 2024-01-25