Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2019 r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Rzemieślnicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 721 573 , fax. 326 722 256
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Rzemieślnicza 9
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 721 573, fax. 326 722 256
    REGON: 68647085927

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu wraz z rozładunkiem w DPS Zawiercie, ul. Rzemieślnicza 9 (magazyn), wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Ilości towarów podane w tabeli 1 stanowiącej załącznik nr 2, stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego. Tabela ta stanowi zestawienie kosztów. 2) Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i podroby mięsne; 15131130-5 Wędliny; 15112000-6 Drób. 3) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 2. Wymagania wobec Wykonawcy w zakresie realizowanych dostaw towarów: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 2) Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, systemem HACCAP oraz prawem żywnościowym, warunkami określonymi w SIWZ (zgodną z zamawianą jednostką objętościową lub wagową) oraz musi posiadać: - nazwę producenta, - aktualny termin przydatności do spożycia, - wartość odżywczą, - skład, 3) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku w magazynie DPS Zawiercie. 4) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 6) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. 7) W wyjątkowych sytuacjach zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu oraz ilości zamawianych produktów. Powyższa zmiana musi być uzgodniona przez obie strony. 8) W przypadku dostarczenia towaru: a) z wadami jakościowymi - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad. b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Zamawiający może odmówić jego przyjęcia. c) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy. d) z opóźnieniem w terminie dostawy – Zamawiający może odmówić jej przyjęcia. e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi (okres przydatności do spożycia) podczas jego magazynowania, Zamawiający zwróci go do dyspozycji Wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ 1 Załącznik nr 1: Formularz ofertowy. Załącznik nr 2 Zestawienie kosztów (tabela nr 1). Załącznik nr 3: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art 22 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Załącznik nr 4: Oświadczenie w związku z art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. oraz ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (grupa kapitałowa), Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków RODO 5. Załącznik nr 5: Wzór umowy. 6.Załącznik nr 6: Klauzula informacyjna Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach